• Rob310
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:31

Rob310

kermisfanaat

Topicstarter
Sinds ik mijn Moto G5Plus in gebruik heb (April 2017) gebruik ik FF.
Altijd prettig en probleemloos maar het laatste half jaar met toenemende ergernis.
Websites die bij laden of scrollen bevriezen om na een halve minuut bericht te geven dat FF is gecrasht.
Ook steeds vaker dat bij het openen van een link de geopende pagina geheel wit is terwijl op de thumbnail de inhoud wel zichtbaar is. Dit gebeurt zowel in normaal browsen als in 'Private'.
Ik moet dan de app sluiten, telefoon op standby laten gaan en bij heropenen browser werkt alles weer.

Ik draai Android 8.1, laatste beveilingspatch Febr. 2019 en meest up-to-date FF (inmiddels al vele updates gehad maar probleem blijft), en vanzelfsprekend regelmatig telefoon opnieuw opgestart.

Mijn vraag: zijn er mensen die bovenstaand probleem herkennen?
Intussen ben ik de Edge browser aan het proberen en dit lijkt een waardig vervanger voor FF? Indien iemand hier ook iets zinnigs over kan zeggen?

P.s. zolang ik nog een screentime van 3-4 uur kan halen uit de huidige staat van accu (onder de gunstigste omstandigheden meestal is het 2-3 uur), behoud ik mijn toestel nog

[ Voor 11% gewijzigd door Rob310 op 25-06-2020 13:14 ]

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

• Rob310
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:31

Rob310

kermisfanaat

Topicstarter
Ik mag voorzichtig concluderen dat niemand anders deze problemen heeft?
(of ik ben de enige hier die FF gebruikt 😄)

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord