Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Internet met simkaart voor in huis? (+ misschien prive)?

Pagina: 1
Acties:

• Zucht123
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 16-03 13:33
Goedendag,

KPN kan bij mij maar 8 MBIT leveren aan internet.
Ziggo kan hier bij mij nog niet geinstalleerd worden.

Ik vroeg mij af is zo'n simkaart met onbeperkt internet dan een prima oplossing?
Zo ja, wat en bij welke provider? Ik kan naar KPN gaan of Vodafone, maar ben benieuwd wat ik dan aan Mbit terugkrijg +/-.

Daarnaast zal ik vast ook een kleine-achtige modem aanschaffen voor internet als wifi access.
Wat is wijsheid?

Zou fijn zijn als ik twee simkaarten kan krijgen, heb ik op mijn mobiel als buiten internet.

• Snow_King
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 21:25

Snow_King

Konijn is stoer!

• mxhans196
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 10:30
KPN buitengebied werkt als versneller in combinatie met je gewone modem die eerst via de ADSL lijn contact moet hebben met KPN. T-mobile is een aparte 4G modem. Je kan het T-mobile modem nemen, of zelf een 4G modem kopen. Met beide ervaring (club en privé). KPN versneller blijft langzaam als je van buiten naar binnen (camera's bijv.) wilt kijken. De snelheden hangen sterk af van gebied en plaats 4G antenne.
Ik weet niet of andere providers ook zoiets aanbieden. Vergelijk en kies, zou ik zeggen.

[Voor 13% gewijzigd door mxhans196 op 25-06-2020 12:56]

Deze tekst niet lezen !

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 21:26
Ik denk persoonlijk dat je thuis situatie van belang is. Ben je alleen dan zou ik missschien niet eens thuis internet nemen. Heb je gezin met veel apparaten dan moet je wel.

• Krisp
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik weet niet of je een Android-telefoon hebt, maar in combinatie met een Fritzbox kun je die inzetten voor tethering. Dat zou betekenen dat je met een (zwaar) mobiel abonnement eigenlijk wel uit kunt. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWp zonnepanelen (west)

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Qua snelheid kan je natuurlijk met je eigen telefoon een speedtest doen. En door de simkaart van een ander te lenen ook die van andere leveranciers.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True