Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• StijnJa
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 28-06-2020
Na een paar maanden wilde ik mijn playstation 4 weer gebruiken maar hij start niet op, wanneer ik op de aanknop druk gebeurt er niks. Alleen als ik op de knop van de DVD speler druk hoor ik een biebje maar de DVD komt er nier uit. Ik heb de playstation opengedaan en trof hier geen stof aan, hier heb ik ook op de knoppen gekikt maar weer werkt alleen de knop van de DVD speler (Ik heb de normale hoekige playstation met de touch knoppen). Ook heb ik een andere kabel genomen maar nog steeds hetzelfde.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!

Alle reacties

• GRDavies75
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14:41

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Je geeft iets te weinig informatie.

Ik zou beginnen door de stroomstekker echt ff uit het stopcontact te halen, zeg een halve minuut.
Daarna weer van stroom voorzien.

Geeft je playstation uberhaupt licht?

Je zou de powerknop ingedrukt kunnen houden (bij indrukken hoor je een beep, na een periode hoor je een 2e beep, dan kan je loslaten en kom je in een bootscherm met opties.).

Als je engels spreekt, dan zou je YouTube: YouTube kunnen volgen.

• StijnJa
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 28-06-2020
Stekker eruit halen heb ik geprobeerd maar werkt niet en er brandt geen licht. Ik heb ook geprobeerd om hem in de veilige modus te zetten door de powerknop ingedrukt te houden maar hier reageert hij niet op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:47

BM

Moderator Spielerij
Dit past beter in SPV, tikje die kant op :)

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True