reviews: Apple iOS 14 en iPadOS 14 - Veel persoonlijker te maken
@arnoudwokke
Ik weet niet of je dit functioneel al kunt bevestigen maar het oogt voor mij niet als een enorm raadsel.
Thanks!
Nog een ander punt voor jou als mobile expert: de functie van de AppClips komt mij héel bekend voor. Met name het hele concept dat je op een locatie staat, iets scant of tapt en ter plekke een kleine app download die je op dat moment nodig hebt. Ik heb gezocht op Ubuntu OS en Firefox OS maar kan geen nieuwsbericht vinden dat dit noemt. Toch weet ik vrijwel zeker dat ik dit concept al ken. Herken jij het?
@arnoudwokke
Is het wel zo'n raadsel? Ik kan mij goed voorstellen dat je binnen deze specifieke subinterface / appdrawer wilt zoeken en de zoekresultaten ook in deze lijst met dezelfde opmaak gefilterd worden. Zónder dat er allerlei andere suggesties tussendoor komen zoals aanvullingen, Siri, Outlook, web, woordenboek etc. Je zoekt hier echt en uitsluitend op apps. Je hoeft niet uit te interface en kunt gefocust zoeken.
Ik weet niet of je dit functioneel al kunt bevestigen maar het oogt voor mij niet als een enorm raadsel.
Wat refereer je hier met "ze'? Het enige in de vorige zin lijkt me "iOS op apparaten" en "versienummer" en beiden zijn niet logisch. Bedoel je patches, apps, apparaten?Waar Apple iOS op apparaten langer keurig bijhoudt, maakt het versienummer op Android niets meer uit, omdat Google ze zelfs up-to-date kan houden als ze op een oudere versie draaien. Het wordt tijd dat Apple iOS ook segmenteert om fixes en app-updates sneller en flexibeler op iPhones te kunnen zetten.
Thanks!
Nog een ander punt voor jou als mobile expert: de functie van de AppClips komt mij héel bekend voor. Met name het hele concept dat je op een locatie staat, iets scant of tapt en ter plekke een kleine app download die je op dat moment nodig hebt. Ik heb gezocht op Ubuntu OS en Firefox OS maar kan geen nieuwsbericht vinden dat dit noemt. Toch weet ik vrijwel zeker dat ik dit concept al ken. Herken jij het?
[ Voor 11% gewijzigd door Eagle Creek op 25-06-2020 10:39 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~