I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Niet bepaald een goede insteek, imo.Ik heb gister avond voor de fun mij aangemeld voor het beta program van Apple.
Maar ik vraag mij af wat dit eigenlijk inhoudt.
Wat heb je online gevonden toen je zocht naar wat dat programma inhoudt? Alvorens hier je vraag te droppen?
Android developer & dürüm-liefhebber
Redelijk algemene info die je hier vraagt. Je hebt ook die $99 al voldaan?
Ik zou wachten op de public beta als je er graag mee wilt spelen. Profiel wat je installeert op je device, vervolgens krijg je alle beta versies aangeboden als update tot aan de GM versie. Die is gelijk aan de release.
In je profiel zie je hoe lang je rechten hebt. verder als je het profiel verwijdert kun je terug naar eerdere versie.maubaan schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 10:07:
Hallo,
Ik heb gister avond voor de fun mij aangemeld voor het beta program van Apple.
Maar ik vraag mij af wat dit eigenlijk inhoudt.
En nee ik heb niet de complete 12 pagina's aan voorwaarden gelezen wie doet dat nou
Is dit voor 1 versie dat ik een beta profiel krijg?
Ben ik vanaf nu voor altijd Beta tester?
Wanneer ik graag terug wil naar de reguliere OS kan dat nog?
Voor de rest vindt ik IOS 14 best wel kikke, ziet er mooi uit. loopt lekker door en in het algemeen vindt ik het er fijn uitzien. De widgets zijn ook leuk om mee te spelen
Hopelijk dat jullie iets weten.
(deze basis info is wel handig om vooraf op te zoeken)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
THNX voor jullie hulp.
Het is inderdaad niet handig om zomaar in een beta program te stappen.
Ik kwam het tegen online en werd enthusiast om hier aan mee te doen.
Niet verstandig.
Vandaar ook mijn vraag hoe lang dit goed gaat.
Nogmaals THNX voor de hulp deze kan gesloten worden
Het is inderdaad niet handig om zomaar in een beta program te stappen.
Ik kwam het tegen online en werd enthusiast om hier aan mee te doen.
Niet verstandig.
Vandaar ook mijn vraag hoe lang dit goed gaat.
Nogmaals THNX voor de hulp deze kan gesloten worden
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Nou waar jullie mij voor hebben gewaarschuwd is gebeurt.
Wifi stopte met werken op mijn IOS 14 Beta profiel.
Geprobeerd om het weer werkend te krijgen.
Lukte niet.
Gaan slapen met het idee ik ga wel op 4g ik heb onbeperkt.
Vanochtend wakker geworden met een Iphone die zichzelf gereset had.
Geprobeerd een backup terug te zetten, dit lukte niet.
Geprobeerd de setup van Apple zelf te doorlopen, dit lukte niet.
Bleef hangen achter het menu van wifi setup, de wifi software is echt brak in IOS14.
Heb IOS13.5 moeten downloaden om alles weer werken te krijgen.
Mocht iemand tegen het zelfde aanlopen, dit is wat ik heb gedaan:
https://ipsw.me/product/iPhone
Download via bovenstaande link de voor jou best passende versie van IOS.
Koppel je Iphone aan de pc, zet deze in herstel modus.
volume up drukken volume down drukken en uit/aan knop ingedrukt houden.
je toestel herstart.
Ga naar itunes op je pc en wacht tot je toestel links weer in de rij komt te staan.
Klik op met Shift ingedrukt op herstel software en selecteer de door jou gedownloade versie van IOS.
Wacht tot Itunes klaar is en je hebt een geresette iphone.
LET OP! terug van IOS14 naar IOS13 kan niet volgens het internet maar het is mij wel gelukt. misschien moet je gewoon veel geluk hebben? mijn carma is vanacht weer aangevuld namelijk net deze reset
Wifi stopte met werken op mijn IOS 14 Beta profiel.
Geprobeerd om het weer werkend te krijgen.
Lukte niet.
Gaan slapen met het idee ik ga wel op 4g ik heb onbeperkt.
Vanochtend wakker geworden met een Iphone die zichzelf gereset had.
Geprobeerd een backup terug te zetten, dit lukte niet.
Geprobeerd de setup van Apple zelf te doorlopen, dit lukte niet.
Bleef hangen achter het menu van wifi setup, de wifi software is echt brak in IOS14.
Heb IOS13.5 moeten downloaden om alles weer werken te krijgen.
Mocht iemand tegen het zelfde aanlopen, dit is wat ik heb gedaan:
https://ipsw.me/product/iPhone
Download via bovenstaande link de voor jou best passende versie van IOS.
Koppel je Iphone aan de pc, zet deze in herstel modus.
volume up drukken volume down drukken en uit/aan knop ingedrukt houden.
je toestel herstart.
Ga naar itunes op je pc en wacht tot je toestel links weer in de rij komt te staan.
Klik op met Shift ingedrukt op herstel software en selecteer de door jou gedownloade versie van IOS.
Wacht tot Itunes klaar is en je hebt een geresette iphone.
LET OP! terug van IOS14 naar IOS13 kan niet volgens het internet maar het is mij wel gelukt. misschien moet je gewoon veel geluk hebben? mijn carma is vanacht weer aangevuld namelijk net deze reset
Niet om lullig te doen hoor. Maar proef hieruit dat je niet zo op de hoogte bent qua bèta’s. Als je erin verdiept had dan had je kunnen weten dat je gewoon terug kan naar ios13. Heeft niks met geluk te maken.
Jouw problemen qua WiFi herken ik gelukkig niet. Vraag me ook af of het wel iOS 14 lag of aan aan je WiFi zelf. Want wat werkte niet aan je WiFi dan?
Hier ook 14 draaien op een toestel wat dagelijks gebruikt word en moet zeggen dat dit 1 van de stabielste bèta’s op dit moment.
Jouw problemen qua WiFi herken ik gelukkig niet. Vraag me ook af of het wel iOS 14 lag of aan aan je WiFi zelf. Want wat werkte niet aan je WiFi dan?
Hier ook 14 draaien op een toestel wat dagelijks gebruikt word en moet zeggen dat dit 1 van de stabielste bèta’s op dit moment.
Thuis hebben we 4 acces points hangen, alle gebruikers hadden nergens last van. wifi connecte prima zonder issues. wanneer connected kreeg ik connectie met het netwerk, zag ik geen netwerk devices zoals mijn sonos apparaten en opende er geen browser pagina's
het vervelende was ook dat ik er mee kon leven. ik hoefde niet direct terug ik dacht ik zoek het morgen wel uit.
maar vannacht is er wat fout gegaan in de iphone waardoor het complete os gewiped was.
Heel vervelend voor mij maar viel mee te leven doordat je in princiepe goed terug kan naar IOS 13.
Online wordt er veel tegen gesproken over de mogelijkheid om wel of niet terug te gaan naar IOS 13, de ene zegt wel de andere zegt niet. vandaar dat ik het gewoon geprobeerd heb.
het vervelende was ook dat ik er mee kon leven. ik hoefde niet direct terug ik dacht ik zoek het morgen wel uit.
maar vannacht is er wat fout gegaan in de iphone waardoor het complete os gewiped was.
Heel vervelend voor mij maar viel mee te leven doordat je in princiepe goed terug kan naar IOS 13.
Online wordt er veel tegen gesproken over de mogelijkheid om wel of niet terug te gaan naar IOS 13, de ene zegt wel de andere zegt niet. vandaar dat ik het gewoon geprobeerd heb.
Pagina: 1