Ik heb recent een clean install gedaan van Windows 10 en al de laatste updates geïnstalleerd. Alles werkt zoals het hoort maar Windows Search gedraagt zich vreemd. Wanneer ik Search activeer via Win + S neemt de searchbox de helft van het venster in en wordt de andere helft zwart. Ik heb een foto toegevoegd van wat er gebeurd wanneer ik WIN + S gebruik.
:strip_exif()/f/image/9dDSD0HJ3ljX2GEoaWmAUXvA.jpg?f=fotoalbum_large)
De standaard troubleshooter van Windows herstelt de functie tijdelijk maar het probleem komt terug na een reboot of wanneer hij in slaapmodus gestaan heeft. Ik heb achteraf nog eens opnieuw een clean install gedaan maar zonder resultaat.
Alvast bedankt voor enige hulp.
*edit:
Wanneer ik de search box wel toon in de taakbalk lijkt er geen probleem te zijn. Maar vanaf ik de searchbox verberg komt het probleem terug. Nochtans had ik hier vroeger geen last van en die searchbox neemt veel te veel plaats in naar mijn zin.
:strip_exif()/f/image/9dDSD0HJ3ljX2GEoaWmAUXvA.jpg?f=fotoalbum_large)
De standaard troubleshooter van Windows herstelt de functie tijdelijk maar het probleem komt terug na een reboot of wanneer hij in slaapmodus gestaan heeft. Ik heb achteraf nog eens opnieuw een clean install gedaan maar zonder resultaat.
Alvast bedankt voor enige hulp.
*edit:
Wanneer ik de search box wel toon in de taakbalk lijkt er geen probleem te zijn. Maar vanaf ik de searchbox verberg komt het probleem terug. Nochtans had ik hier vroeger geen last van en die searchbox neemt veel te veel plaats in naar mijn zin.
[ Voor 11% gewijzigd door Simon Shipperd op 24-06-2020 20:04 ]