Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe Sym Fiddle 2 met problemen

Pagina: 1
Acties:

• Reptillian77
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14-05 08:37
Gisteren een nieuwe Sym Fiddle 2(45 km versie) gekocht bij een dealer in Utrecht. Vanwege de prijs helaas ver weg gekocht. Gisteravond een ritje gemaakt en ineens toont de Fiddle 2 veel kuren. Met gas geven begint de scooter vanaf 30 km/uur tot 50 km/uur te stotteren en in te houden. Boven de 55 km/uur is er ook een harde pieptoon te horen wat pijn aan de oren doet. Als klap op de vuurpijl is ook nog eens de tank half leeg terwijl ik maar 27 km op de teller heb staan. Hij was met volle tank geleverd. De dealer in Utrecht reageert alleen op de pieptoon en vraagt om een filmpje. Op de rest van de problemen geen reactie.

Jullie misschien een idee wat het allemaal kan zijn? Heeft de dealer de splinternieuwe scooter niet goed afgesteld? Ik vroeg om 54 km/uur maar hij gaat 57 km/uur.
Bedankt.

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:12

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Rij er mee terug naar de dealer, iets met garantie etc.

Daarbij vragen om 54 km/u en zeuren dat hij 57kmu loopt.

Hoe heb je dat gemeten? Eigen teller? Afwijking? Gps? Iemand met een auto’ ernaast ?

Zoveel vragen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• spookz0r
  • Laatst online: 21-06 14:09
Of langs de dealer gaan waar je hem hebt gekocht of langs de lokale scooterzaak en hun er naar laten kijken.

• Reptillian77
  • Laatst online: 14-05 08:37
IK heb 6 juli een afspraak met de dealer in mijn woonplaats. De scooter is inderdaad niet goed afgeleverd. Dus bij die zaak in Utrecht had ik beter naar de Google reviews moeten luisteren. Daar zeggen ze van kom maar terug bij de 500 km beurt. Maar het rijdt echt voor geen meter.

• skelleniels
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 06:43
45 km/u scooter die nu 57 kan lopen? Lijkt me niet legaal? Harde pieptoon aan 55 zou je nooit mogen horen, want die scooter mag maar 45.

http://specs.tweak.to/16567

• jgj82
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:05

jgj82

Ja, maar = nee

skelleniels schreef op maandag 29 juni 2020 @ 19:28:
45 km/u scooter die nu 57 kan lopen? Lijkt me niet legaal? Harde pieptoon aan 55 zou je nooit mogen horen, want die scooter mag maar 45.
Dat is de waarschuwingstoon dat je te hard rijdt.. :Y)

Ryzen 9 5900X | AMD RX 6900 XT EKWB-Edition | Aorus X570 Master | Crucial Ballistix Elite 4x8GB@3600CL16 | Corsair Obsidian 900D | EKWB Velocity | 2x Alphacool 480x60mm + Alphacool 240x60mm | Alphacool D5 | AX860i | Aorus SSD Gen4 1TB | WD SN850 500GB

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True