Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Aanschaf-advies]Samsung Watch Active 2 | Huawei GT2 | ...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Paultje3181
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:07
Ik ben op zoek naar een smartwatch die continue mijn hartslag kan monitoren en kan syncen met Google Fit. Ik heb Corona gehad en ben nog steeds vaak benauwd en merk dat mijn hartslag soms met minimale inspanning through-the-roof kan gaan.

Ik wil hiervoor dus een smartwatch gaan gebruiken. Ik heb momenteel een Xiaomi band 4 maar die verbreekt de verbinding steeds. Daarnaast de chinese versie met NFC, maar hierdoor Notify & Fitness nodig om een beetje Engels of Nederlands te krijgen.

Nu ben ik in mijn zoektocht al wat dingen tegengekomen en heb op specs een selectie gemaakt waar de active 2 44, active 2 40 en de Huawei GT2 46 uitkomen. Mede door de microfoon en goede hartfunctie, wat ik uit de reviews begrijp. Alleen kan ik niet echt duidelijk vinden wat de invloed is van continue hartslag op de batterij-duur.

Verder zou ik graag Strava gebruiken en blijkt dat niet te kunnen met de GT2. Maar prijstechnisch en specs technisch is dat toch wel een voorkeur.

En als laatste wil ik hem aan mijn rechterpols dragen. Is het mogelijk om het beeld om te draaien? Dus dat de knoppen links zitten en ik toch alles kan lezen? Apple heeft dit, maar wil ik niet. WearOS kan het met een extra app. Maar Tizen en Huawei OS?

Zijn er nog andere watches die het bekijken zeker waard zijn?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True