Ik wou even reageren op de Melding van Cheatah.
Ik snap ten eerste helemaal niet waar hij zich druk over zit te maken. Er is niks mis met die topic, hoogstens zou die kunnen gemoved worden naar Videoplanken & Beeldkannon.
Ook wordt er naar mijn idee niets opgesomt, het topic is ontstaan na een grapje, wat serieus geworden is, en direct in verband staat met GoT.
en dan deze reactie van Johnny Appleseed,
Ik snap ten eerste helemaal niet waar hij zich druk over zit te maken. Er is niks mis met die topic, hoogstens zou die kunnen gemoved worden naar Videoplanken & Beeldkannon.
Ook wordt er naar mijn idee niets opgesomt, het topic is ontstaan na een grapje, wat serieus geworden is, en direct in verband staat met GoT.
en dan deze reactie van Johnny Appleseed,
Ik snap niet dat zo'n topic een probleem is, als je er toch niets mee te maken wilt hebben, hoef je hm toch ook niet te openen? En voor de mensen die het wel interressant vinden zou het zonde zijn om hm naar HK te moven, of zelfs te sluiten. Zoals Grrrrrene al een beetje suggereert met deze opmerkingWat mij betreft mag ie dicht ("Staat trouwens ergens in het stichtings-draadje van de DGF.").
In Internet & Telefonie hoort ie iig zeker niet, maar misschien is hij HK waardig??
Lijkt me geen boeiend gespreksonderwerp (voor jouw misschien niet), dus ik zeg dicht
Verder heb ik hier niets aan toe te voegen, wil alleen nog even benadrukken dat je niet verplicht bent om topics te lezen. En eerlijk gezegd vindt ik het ook een beetje achterbaks om verzoeken in te dienen omdat het onderwerp jouw toevallig niet interesseert.en foute draadjes uit de techfora