Toon posts:

Dutch GeForce Fanclub (stoute users melding)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou even reageren op de Melding van Cheatah.

Ik snap ten eerste helemaal niet waar hij zich druk over zit te maken. Er is niks mis met die topic, hoogstens zou die kunnen gemoved worden naar Videoplanken & Beeldkannon.

Ook wordt er naar mijn idee niets opgesomt, het topic is ontstaan na een grapje, wat serieus geworden is, en direct in verband staat met GoT.

en dan deze reactie van Johnny Appleseed,
Wat mij betreft mag ie dicht ("Staat trouwens ergens in het stichtings-draadje van de DGF.").
In Internet & Telefonie hoort ie iig zeker niet, maar misschien is hij HK waardig??
Lijkt me geen boeiend gespreksonderwerp (voor jouw misschien niet), dus ik zeg dicht :)
Ik snap niet dat zo'n topic een probleem is, als je er toch niets mee te maken wilt hebben, hoef je hm toch ook niet te openen? En voor de mensen die het wel interressant vinden zou het zonde zijn om hm naar HK te moven, of zelfs te sluiten. Zoals Grrrrrene al een beetje suggereert met deze opmerking
en foute draadjes uit de techfora
Verder heb ik hier niets aan toe te voegen, wil alleen nog even benadrukken dat je niet verplicht bent om topics te lezen. En eerlijk gezegd vindt ik het ook een beetje achterbaks om verzoeken in te dienen omdat het onderwerp jouw toevallig niet interesseert.

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
ik doe iedereen de groeten

blaaaat

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:28 schreef SWINX het volgende:
stoute users melding is een apart forum voor: [forum=26]
|:( Daar gaat het hem dus niet om...

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
sorry... :'(

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

stoute users melding is een apart forum voor: [forum=26]
ehm :?

volgens mij snap je het niet helemaal...

dit hele verhaal is geschreven naar aanleiding van een topic in SU

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:14

markvt

Peppi Cola

tja, het is een wel heel grote topic, en das misschien teveel voor GoT, een eigen sektie misschien dan ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:14

markvt

Peppi Cola

met een moderator van de GoT:DGF crew

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:31 schreef SWINX het volgende:
sorry... :'(
:* Tis goed

markvt: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif

;)

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:31 schreef markvt het volgende:
tja, het is een wel heel grote topic, en das misschien teveel voor GoT, een eigen sektie misschien dan ?
Wat een apart forum? Nee, is nergens goed voor :) Het is en blijft 1 topic :)

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 22:23 schreef Mannekino het volgende:
Ik wou even reageren op de Melding van Cheatah.

Ik snap ten eerste helemaal niet waar hij zich druk over zit te maken. Er is niks mis met die topic, hoogstens zou die kunnen gemoved worden naar Videoplanken & Beeldkannon.

Ook wordt er naar mijn idee niets opgesomt, het topic is ontstaan na een grapje, wat serieus geworden is, en direct in verband staat met GoT.

[..]

Ik snap niet dat zo'n topic een probleem is, als je er toch niets mee te maken wilt hebben, hoef je hm toch ook niet te openen? En voor de mensen die het wel interressant vinden zou het zonde zijn om hm naar HK te moven, of zelfs te sluiten. Zoals Grrrrrene al een beetje suggereert met deze opmerking
[..]

Verder heb ik hier niets aan toe te voegen, wil alleen nog even benadrukken dat je niet verplicht bent om topics te lezen. En eerlijk gezegd vindt ik het ook een beetje achterbaks om verzoeken in te dienen omdat het onderwerp jouw toevallig niet interesseert.
Heb ik gevraagd om het topic te laten sluiten? Volgens mij niet, ik vond het een beetje een apart geval in DOC, dus wilde ik eens weten wat de crew ervan vind.
De mods hebben besloten om het topic niet te moven en daar laat ik het verder bij. Ik snap niet dat je hier een probleem over gaat maken, er was geen enkel probleem en het kan me echt niet schelen wat jullie in dat topic doen hoor...
Ik vond het daar niet op z'n plaats, de crew vond van wel, dus dan vind ik dat ook. Nogmaals dit was geen persoonlijk aanval en ook geen kritiek op het onderwerp zelf, ik gaf de crew slechts een suggestie waarmee zijn mag doen wat ze wil.

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 22:23 schreef Mannekino het volgende:

Linkje?
Dat heb ik idd gezegd, maar dat is al weer een week of twee geleden (dacht ik).
Als ik de link krijg kan ik even duidelijke uitleg geven bij mijn uitspraak want ik mis de context zo een beetje.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:40 schreef Cheatah het volgende:

[..]

de crew vond van wel, dus dan vind ik dat ook.
:* :* :*

En johny, ik had idd niet goed gekeken naar de data. Ik vindt het wel ik de context passen, het gaat namelijk op verzoeken/meldingen over dit topic.

En cheatah, het gaat me gewoon om het idee dat je die topic opent. Ik heb ff gezocht naar topic starter, en jouw naam. EN ALLEEN MAAR TOPICS IN SU EN LA. Het lijkt wel alsof je niks beters te doen hebt. Beetje politie agentje spelen. Sorry hoor maar dat vindt ik gewoon beetje zielig.

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:40 schreef Cheatah het volgende:
er was geen enkel probleem en het kan me echt niet schelen wat jullie in dat topic doen hoor...
dus :?

ik open ook altijd topics in SU als het me niks kan schelen waar het topic over gaat ;) :)

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:41 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Linkje?
Dat heb ik idd gezegd, maar dat is al weer een week of twee geleden (dacht ik).
Als ik de link krijg kan ik even duidelijke uitleg geven bij mijn uitspraak want ik mis de context zo een beetje.
Is van vandaag meen ik maar kwam van SU en is dus weg voor de normale gebruiker ;)

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:42 schreef Mannekino het volgende:
:* :* :*
Deze reactie van jou stel ik niet op prijs eigenlijk...

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:44 schreef BBQ-Man het volgende:
dus :?

ik open ook altijd topics in SU als het me niks kan schelen waar het topic over gaat ;) :)
Zoals ik al zei heb ik geen moeite met de inhoud van dat topic, ik vond alleen de locatie wat minder geschikt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:46 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Deze reactie van jou stel ik niet op prijs eigenlijk...
Inmiddels is er uitleg bijgegeven, eigenlijk.

Verwijderd

En johny, ik had idd niet goed gekeken naar de data. Ik vindt het wel ik de context passen, het gaat namelijk op verzoeken/meldingen over dit topic.
Maar mag ik toch ff een linkje?
Want ik weet toch vrij zeker dat mijn bericht klopte (volgens mij was er een tweede topic geopend ofzo speciaal voor de site van die DGF en dat vind ik overbodig, kan gewoon in het algehele topic).
Maar nogmaals om dat goed te kunnen uitleggen moet ik even weer het verhaal er omheen kunnen lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 augustus 2001 23:49 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Maar mag ik toch ff een linkje?
Want ik weet toch vrij zeker dat mijn bericht klopte (volgens mij was er een tweede topic geopend ofzo speciaal voor de site van die DGF en dat vind ik overbodig, kan gewoon in het algehele topic).
Maar nogmaals om dat goed te kunnen uitleggen moet ik even weer het verhaal er omheen kunnen lezen.
[topic=192538]

Het klopt idd dat we eerst in Yes alweer post van nVidia bezig waren, maar toen eht een beetje serieus werd heeft Nelly____ besloten er een topic aan te wijden, wat ik dus geheel terecht vindt.

Verwijderd

[b]Op dinsdag 07 augustus 2001 23:42 En cheatah, het gaat me gewoon om het idee dat je die topic opent. Ik heb ff gezocht naar topic starter, en jouw naam. EN ALLEEN MAAR TOPICS IN SU EN LA. Het lijkt wel alsof je niks beters te doen hebt. Beetje politie agentje spelen. Sorry hoor maar dat vindt ik gewoon beetje zielig.
Waarom een persoonlijke aanval? Heb ik jou wat misdaan?
En ik lees nu eenmaal stukken meer dan dat ik post, en ik help graag met het filteren van de topics, ik lees de topics in een forum van boven naar beneden, en script requests en UTFS wil ik eigenlijk liever niet tegenkomen, dus moeten die maar onderaan komen, met een slotje.

Op deze manier wordt duidelijk gemaakt dat er grenzen zijn, maar helaas worden die dagelijks honderden malen overschreden. Er zijn wel meer users als ik hoor, ik noem geen namen, maar ik gok dat ook zij veel meer lezen dan posten, misschien dat één van hen dat even wil komen bevestigen?

Maar vertel nou eens wat ik jou heb misdaan?

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:52 schreef Mannekino het volgende:

[..]

[topic=192538]

Het klopt idd dat we eerst in Yes alweer post van nVidia bezig waren, maar toen eht een beetje serieus werd heeft Nelly____ besloten er een topic aan te wijden, wat ik dus geheel terecht vindt.
Ikke niet snap?
(je uitleg snap ik niet helemaal)

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb ff gezocht naar topic starter, en jouw naam. EN ALLEEN MAAR TOPICS IN SU EN LA. Het lijkt wel alsof je niks beters te doen hebt. Beetje politie agentje spelen. Sorry hoor maar dat vindt ik gewoon beetje zielig.
Sorry hoor, maar dit vind ik nou een beetje zielig. Aan dit soort mensen heeft GoT nou juist over het algmeen heel veel, mensen die niet voor elk wissewatje een topic openen.
Doe voor de grap bijv ook eens een search op 'Arien'. Ik denk niet dat je kunt zeggen dat hij een zielige bijdrage lever(t|de) aan GoT.

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:54 schreef Cheatah het volgende:
Maar vertel nou eens wat ik jou heb misdaan?
Kappen daarmee ajb.
Beiden.
Als er iemand iets te klagen heeft over het postgedrag van Cheatah mag hij dat melden in SU, die is daarvoor, want dan kunnen er geen flames ontstaan.
Niet hier.
Geen van beiden dus meer terugkomen hierop in deze thread alstublieft.

Verwijderd

Ik ben het trouwens helemaal eens met johnny, die thread in IT ging nergens over IMHO

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:57 schreef tomato het volgende:
Sorry hoor, maar dit vind ik nou een beetje zielig. Aan dit soort mensen heeft GoT nou juist over het algmeen heel veel, mensen die niet voor elk wissewatje een topic openen.
Doe voor de grap bijv ook eens een search op 'Arien'. Ik denk niet dat je kunt zeggen dat hij een zielige bijdrage lever(t|de) aan GoT.
En bedankt tomato *D :) :z

Ik heb m'n zegje gedaan, wat mij betreft mag het topic dicht

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 23:59 schreef Cheatah het volgende:

[..]

En bedankt tomato *D :) :z

Ik heb m'n zegje gedaan, wat mij betreft mag het topic dicht
Wat had ik nou gezegd?
Niet terugkomen erop volgens mij toch?
Het is niet de bedoeling dat we hier een over en weer geflame krijgen over postgedrag van gebruikers. Sim-pel :Y)

Verwijderd

Sor-ry john-ny O-)

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
ik doe iedereen de groeten

blaaaat
[off topic]Hey dude, die PHP mario is 8-)[/off topic]
Pagina: 1