Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Huawei P9 opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Jandj
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 31-07-2020
Mijn vraag
Ik heb een HUAWEI P9 : EVA-L09 Na opnieuw opstarten vraagt hij ineens om een wachtwoord. Normaal kon ik na nieuw opstarten twee pincodes ingeven de eerste voor de simkaart de tweede om verder te gaan. Nu vraagt hij om een wachtwoord ik heb van alles geprobeerd ook de pincode. Maar nu zegt hij probeer het over 24 uur opnieuw
Na invoeren WW zie ik geen OK knop kan alleen met de Enterknop bevestigen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Kan ik nu niet zien, regelmatig update uitgevoerd

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ca: 100 pin en wachtwoorden geprobeerd

Alle reacties

• Paul01
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10-06 07:53
Via Hisuit kun je een oude softwareversie terugzetten. Ik weet alleen niet of je de telefoon kunt verbinden als je niet ingelogd bent.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro

• Jandj
HiSuite net geïnstalleerd op de PC geen vebinding
Huawei Share kan ik aan en uitzetten zetten op de telefoon meer niet.
Vraag als jij je Huawei P9 opnieuw opstart moet je dan ook een wachtwoord ingeven of is een pincode voldoende Gr Jan

• Paul01
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10-06 07:53
Geen wachtwoord. Alleen de pincode van de Sim en toegang tot het toestel. Jou melding herken ik dus niet.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro

• Jandj
Sorry voor de late reactie, Eerlijk gezegd snap ik het ook niet het is altijd perfect gegaan.
Vanaf 2017 Tot ca twee weken geleden
Ik had altijd twee pincodes een voor de chip en een om verder te gaan. Kon ook met de vingerafdruk en na een aantal keer vroeg hij om de pincode dat ging altijd goed.
Opeens nadat hij niet goed was opgeladen ging het fout. Vraagt eerst om pincode en daarna wachtwoord.
Contact met Huawei via mail heel vriendelijk ik moet een harde reset maken, maar dat wil ik niet er staan voor mij belangrijke dingen op. Elk advies ik welkom. Gr Jan

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True