Toch nog even een bumpje, besloten storage niet mee te nemen uit oude systeem zodat die as-is verkocht kan worden.
Zat te denken om het maar in een klap op te vangen (en budget iets omghoog) door de Seagate BarraCuda 10TB toe te voegen.
Seagate Barracuda Pro 3,5", 10TB (ST10000DM0004)
Maximaal budget is €2500,- dit incl. eventuele verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zit nog te twijfelen of ik mijn voeding (Huidige:Corsair HX750) mee neem naar het nieuwe systeem.
Naar verwachting zal het verbruik gelijk liggen aan huidig (als het niet verbeterd(?)).
Verder neem ik nog mijn 3TB HDD (Seagate External nu internal HDD) en 240GB SSD (SanDisk) mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk altijd goede ervaring gehad met de GPU's en Mobo's van Gigabyte, daar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit voor GPU/Mobo.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur is het systeem alleen te horen tijdens het spelen van spellen. Dat zou de ideaal(e) opzet voor mij zijn.
Ga je overklokken?
Niet direct van plan, maar houdt ik altijd wel in gedachten. Voorkeur zou dan ook zijn
Wat verwacht je van ons?
ALLES! Grapje natuurlijk, heb onderstaand al klaar gezet:
Hier een PC Part Picker linkje
PCPartPicker Part List
Tweakers RML
Ik heb eerlijk gezegd bovenstaand gewoon een beetje klakkeloos in elkaar gezet bij PC Part Picker.
Graag zou ik van bovenstaande onderdelen willen weten of ik hiermee uberhaupt het meest uit het systeem kan halen.
Daarnaast ben ik altijd van de Intels geweest en zou dit mijn eerste AMD systeem worden. Dus wat zou een vergelijkbaar - aan performance - Intel systeem kosten? Verwacht dat het budget dan aardig omhoog mag?
Maar dat is zeker niet hoofdzaak, is boven staand systeem het budget/investering waard?
Zat te denken om het maar in een klap op te vangen (en budget iets omghoog) door de Seagate BarraCuda 10TB toe te voegen.
Seagate Barracuda Pro 3,5", 10TB (ST10000DM0004)
Maximaal budget is €2500,- dit incl. eventuele verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zit nog te twijfelen of ik mijn voeding (Huidige:Corsair HX750) mee neem naar het nieuwe systeem.
Naar verwachting zal het verbruik gelijk liggen aan huidig (als het niet verbeterd(?)).
Verder neem ik nog mijn 3TB HDD (Seagate External nu internal HDD) en 240GB SSD (SanDisk) mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Persoonlijk altijd goede ervaring gehad met de GPU's en Mobo's van Gigabyte, daar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit voor GPU/Mobo.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur is het systeem alleen te horen tijdens het spelen van spellen. Dat zou de ideaal(e) opzet voor mij zijn.
Ga je overklokken?
Niet direct van plan, maar houdt ik altijd wel in gedachten. Voorkeur zou dan ook zijn
Wat verwacht je van ons?
ALLES! Grapje natuurlijk, heb onderstaand al klaar gezet:
Hier een PC Part Picker linkje
PCPartPicker Part List
Tweakers RML
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 298,20 | € 298,20 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 208,90 | € 208,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 2080 Ti Xtreme 11G | € 1.282,- | € 1.282,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Pro 3,5", 10TB (ST10000DM0004) | € 294,- | € 294,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X63 | € 144,05 | € 144,05 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 161,24 | € 161,24 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 120,20 | € 120,20 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 122,73 | € 122,73 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.721,22 | ||
Ik heb eerlijk gezegd bovenstaand gewoon een beetje klakkeloos in elkaar gezet bij PC Part Picker.
Graag zou ik van bovenstaande onderdelen willen weten of ik hiermee uberhaupt het meest uit het systeem kan halen.
Daarnaast ben ik altijd van de Intels geweest en zou dit mijn eerste AMD systeem worden. Dus wat zou een vergelijkbaar - aan performance - Intel systeem kosten? Verwacht dat het budget dan aardig omhoog mag?
Maar dat is zeker niet hoofdzaak, is boven staand systeem het budget/investering waard?
[ Voor 7% gewijzigd door Plainside op 06-07-2020 19:01 ]