• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 12:57
Ik heb het volgende lijstje in gedachten om te gaan aanschaffen:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
2Netwerk switchesUbiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)€ 112,-€ 224,-
2Access pointsUbiquiti UniFi AP AC PRO (1-Pack)€ 139,-€ 278,-
1Modems en routersUbiquiti Unifi Security Gateway (USG)€ 110,-€ 110,-
1NetwerkaccessoiresUbiquiti UniFi Cloud Key Gen2€ 172,76€ 172,76
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 784,76

mijn vraag aan de tweakers hier is, waar ik dit het beste kan kopen?

En wat zijn de voor- en nadelen van het kopen bij deze club.

Als ik kijk naar mijn lijstje zie ik de volgende winkels:nu snap ik dat het een persoonlijke voorkeur is, maar ik wil graag weten waar de tweakers deze zaken gekocht hebben.

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:52

Wish

ingwell

Coolblue. Gewoon prima service.

No drama

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17
Bij UBcenter.nl een week of 4 geleden, alles laten versturen. Was ook prima. Maar ook in de pricewatch staan genoeg ervaringen volgens mij. ;)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Hiervoor hebben we natuurlijk de shopreviews. En als de shop er niet bijstaat, daar niet kopen :+. Zonder gekheid, surf rond en lees reviews. Vragen om ervaringen is in het subforum waar je vraag thuis hoort, Shopping Forum, niet toegestaan, dus hier ook niet.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee