Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MAdD
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14:51
Ik heb het volgende lijstje in gedachten om te gaan aanschaffen:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
2Netwerk switchesUbiquiti UniFi Switch (8-poorts, 60W PoE)€ 112,-€ 224,-
2Access pointsUbiquiti UniFi AP AC PRO (1-Pack)€ 139,-€ 278,-
1Modems en routersUbiquiti Unifi Security Gateway (USG)€ 110,-€ 110,-
1NetwerkaccessoiresUbiquiti UniFi Cloud Key Gen2€ 172,76€ 172,76
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 784,76

mijn vraag aan de tweakers hier is, waar ik dit het beste kan kopen?

En wat zijn de voor- en nadelen van het kopen bij deze club.

Als ik kijk naar mijn lijstje zie ik de volgende winkels:nu snap ik dat het een persoonlijke voorkeur is, maar ik wil graag weten waar de tweakers deze zaken gekocht hebben.

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

• Wish
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 17:57

Wish

ingwell

Coolblue. Gewoon prima service.

No drama

• MADG0BLIN
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:45
Bij UBcenter.nl een week of 4 geleden, alles laten versturen. Was ook prima. Maar ook in de pricewatch staan genoeg ervaringen volgens mij. ;)

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Hiervoor hebben we natuurlijk de shopreviews. En als de shop er niet bijstaat, daar niet kopen :+. Zonder gekheid, surf rond en lees reviews. Vragen om ervaringen is in het subforum waar je vraag thuis hoort, Shopping Forum, niet toegestaan, dus hier ook niet.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True