Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• afbakbrood
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 04-04 16:31
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
400 max 500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen fotos whatsapp bellen navigatie

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit?
De samsung a71 en samsung a90

Welke vragen heb je hier nog over?
Nu het 5g netwerk bijna zo ver is vraag ik me hoe bellangrijk het is om.nu een 5g toestel aan te schaffen wanneer je een nieuwe telefoon aanschaft. Vooral omdat ik het type ben die graag een toestel zo lang mogelijk gebruikt en goed onderhoud ik heb mn huidige toestel al 5 jaar en ben van plan mn nieuwe toestel, als dat eht toelaat ook net zo lang te gaan gebruiken.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:23
Wat ga je nodig hebben aan 5G? 4G blijft nog wel een tijdje bestaan. Het is vooralsnog ook niet zo dat 5G dramatisch sneller is.

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
5G is nu vooral op de hypetrain en je mag er dan dus extra voor betalen, want speciaal.

Gewoon kijken naar een 4g telefoon al doe je er 5+ jaar mee, mis je niks.
Dan is 5g weer het nieuwe normaal en betaal je ook een normale prijs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrChickenman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:06

MrChickenman

Hand of the Archon

Ligt eraan hoe lang je met een telefoon doet, als je zegt; 4 jaar dan zou ik het wel doen. 2024 is 5G wel een zekerheidje te noemen, maarja 4G bestaat tegen die tijd ook nog wel.
Rond 2025 verwacht ik wel dat 5G ingeburgerd is hoor.

🐔 🚀 💰 🌕

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True