Toon posts:

Tweakers enquete

Pagina: 1
Acties:

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-03 01:15
De afgelopen tijd krijg ik constant jullie enquête voorgeschoteld. Hoe kom ik hier vanaf? Ik denk dat ik hem nu al wel 40x heb weg geklikt en minimaal 20x zo negatief mogelijk heb ingevuld. Ik krijg er, zoals ze dat hier in de omgeving noemen, zo onderhand de schijtbalen van. Het beïnvloedt mijnervaring op tweakers niet in de positieve zin.

Ik gebruik dezelfde browser, hetzelfde account, delete geen cookies o.i.d... Ik ben benieuwd naar de oplossing.

[Voor 9% gewijzigd door stevens20 op 23-06-2020 23:02]

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:57

ikloon

Product Owner
Ik denk dat je het hebt over onze Usabilla surveys. Daarvan draaien verschillende varianten op de verschillende onderdelen van het platform. Komt het wellicht doordat je op verschillende devices Tweakers bezoekt?

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

• stevens20
Het is constant op mijn mobiel. De getallen in mijn eerste post zijn niet overdreven. Het is voor mij ondertussen echt een irritatiefactor geworden. Op de mobiel is het schermvullend en echt vaak. Er is geen optie om er vanaf te komen? Ik ben gestopt met ze serieus invullen en vul ze nu negatief in omdat ze mijn gebruikservaring negatief beinvloeden.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-03 11:45

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We gebruiker de local storage van je browser om te bewaren wanneer je voor het laatst een survey hebt gezien. Het lijkt erop dat je browser z'n local storage leeggooit na elke sessie.

Gooi je ook cookies weg (log je opnieuw in bij elke sessie?) Als we niet lokaal in de browser (via een cookie of local storage) kunnen opslaan of een survey is bekeken wordt het wel moeilijk om bij vervolgsessie te herkennen of een survey al gezien is.

• stevens20
Ik kan niks vinden in de instellingen. Hij gaat ook verder op de tabbladen van de vorige keer. Cookies worden niet weggegooid dus dat is hem ook niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stevens20
Dit weekend weer vier keer.
Iedere keer als ik producten aan het zoeken ben. (Camera’s, voeding, camera lenzen en grafische kaart)

Mocht dit zo blijven gaan bij mij de advertenties op de site weer geblokkeerd worden.

(Het tweakers gevoel is al lange tijd minder aan het worden, het is puur winstbejag, jullie staan steeds minder voor kwaliteit en profiteren nu nog van de goede naam die jullie hadden. De ziel is langzaam uit de site aan het gaan, dat zie je niet in een enquête. Iedere keer als ik die enquête weer krijg denk ik er toch weer over na en iedere keer wordt de wil om hier te komen minder)

• stevens20
Oke, ik ben er nu wel echt ongelofelijk klaar mee! Keer op keer komt die vragenlijst voorbij! Meerdere keren per bezoek! Bij het samenstellen van een nieuwe pc in 1 sessie krijg ik meerdere keren de vragenlijst. Hebben jullie je informatie nou nog niet binnen?

Ondertussen heb ik niet meer het gevoel dat het bij mij ligt. Het kan de local storage wel zijn maar die schoon ik nooit op. Daarbij krijg ik de vragenlijst bij moederborden en 10 minuten later bij de koptelefoons gewoon weer.

Ik ben benieuwd of er een oplossing voor kan komen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als het schijnbaar alleen bij jouw device gebeurt, dan is het mogelijk toch een instelling op je eigen device waar de devvers hier of bij usabila niets kunnen repareren? Lijkt me dan goed om een vraag-topic te openen in de techfora, afhankelijk van de gebruikte software in Tablets en Telefoons of Client Software Algemeen waar je dan wat meer info over jouw setup geeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee