Ik zoek een?
Monitor voor thuiswerken
Wat is je budget?
Rond de 250-300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen, altijd opzoek naar prijs/kwaliteit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een monitor voorbij mijn Dell Latitude 5480 werk laptop. Helaas maar een resolutie van 1920 x 1080 (hoe werkt dit met een 1440p scherm, kan die enkel tot 1080p of software matig toch 1440p aan?)
Tevens zal ik het scherm als 2e scherm voor mijn game pc gebruiken met dit scherm (Iiyama G-Master GB2760QSU-B1)
Ik wil vooral een scherm wat je goed kan lezen bij fel zonlicht (door mijn gordijnen). Voorkeur dat het scherm verstelbaar is, maar geen must.
Iemand tips?
Zelf zit ik aan deze te denken --> pricewatch: Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart (QHD, hoogte verstelbaar)
Via werk adviseren ze deze: pricewatch: Samsung LS27R650FDU Grijs, Zwart
Monitor voor thuiswerken
Wat is je budget?
Rond de 250-300 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen, altijd opzoek naar prijs/kwaliteit
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zoek een monitor voorbij mijn Dell Latitude 5480 werk laptop. Helaas maar een resolutie van 1920 x 1080 (hoe werkt dit met een 1440p scherm, kan die enkel tot 1080p of software matig toch 1440p aan?)
Tevens zal ik het scherm als 2e scherm voor mijn game pc gebruiken met dit scherm (Iiyama G-Master GB2760QSU-B1)
Ik wil vooral een scherm wat je goed kan lezen bij fel zonlicht (door mijn gordijnen). Voorkeur dat het scherm verstelbaar is, maar geen must.
Iemand tips?
Zelf zit ik aan deze te denken --> pricewatch: Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart (QHD, hoogte verstelbaar)
Via werk adviseren ze deze: pricewatch: Samsung LS27R650FDU Grijs, Zwart