Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit gaming pc die spellen zoals Fortnite op een minimum van 100 fps aankan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag rond de 500 euro kosten. Iets eronder of erboven is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bezit geen enkele componenten of randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben vrij nieuw in de pc wereld en heb geen idee van wat ik allemaal nodig zal hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige eis waar de pc aan moet voldoen is dat hij een spel als Fortnite op een minimum van 100 fps kan laten draaien.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat jullie me kunnen helpen met het samenstellen van een pc die voldoet aan het minimum van 100 fps. Omdat ik zelf nog weinig verstand heb van pc's hoop ik door jullie advies meer kennis op te doe n en uiteindelijk een beslissing te nemen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een goede prijs/kwaliteit gaming pc die spellen zoals Fortnite op een minimum van 100 fps aankan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag rond de 500 euro kosten. Iets eronder of erboven is niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik bezit geen enkele componenten of randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben vrij nieuw in de pc wereld en heb geen idee van wat ik allemaal nodig zal hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De enige eis waar de pc aan moet voldoen is dat hij een spel als Fortnite op een minimum van 100 fps kan laten draaien.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht dat jullie me kunnen helpen met het samenstellen van een pc die voldoet aan het minimum van 100 fps. Omdat ik zelf nog weinig verstand heb van pc's hoop ik door jullie advies meer kennis op te doe n en uiteindelijk een beslissing te nemen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!