Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Draadloze deurbel ontvanger bijplaatsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gron74
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 18-06 10:41
Mijn vraag
Op dit moment hebben wij een standaard deurbel. Deze is bedraad en in de meterkast zit een beltrafo Eaton TR-G/8-S 8V/1,0A.

Wat ik wil is een tweede gong die ik in de tuin kan meenemen. Bij voorkeur draadloos (en mobiel dus niet vast).
Als ik de knop bij de deur moet vervangen dan kan dit, maar bij voorkeur wel bedraad (dus niet met een batterij of accu). Liever heb ik dit niet, ik laat het liefste de deurbel zitten.

Aansluiten op Domoticz of Home Assistant zou mooi zijn, maar is geen must, als ik maar een belgeluid in de tuin hoor.

We hebben een gong in de hal en deze zit bedraad aan de muur geschroefd. Bij voorkeur laat ik deze hangen of als ik deze moet vervangen dan ook weer met dezelfde bedrading. Ik wil hier dus geen gong die je in een stopcontact moet steken.

Wie kan me voorzien van advies?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al wat rondgekeken op webshops, maar aan de hand van de beschrijvingen kom ik er niet uit. Het lijkt me toch een simpel probleem?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True