Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o-bmgxg7RCxIL21KDBJGeL5X_GM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gwKCVobN2xci6qW5bKLkyoTo.png?f=fotoalbum_large

Bol.com Speelfilmpjes

De ultieme sticker!

Ben jij meer dan 2 uur op bol.com Speel Magazine geweest én heb je een van de LEGO-pagina’s (bijv: de DUPLO-pagina, de Friends-pagina, de City-pagina, etc.) bezocht? Dan unlock je de cadeausticker. Je hebt je bewezen als echte LEGO-fan en ontvangt een cadeautje* van bol.com Speelfilmpjes.

Let wel: het is noodzakelijk dat je inlogt voordat je start met het verzamelen van stickers, anders is het onmogelijk om de cadeausticker te verdienen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fmjWWRxIqmLReEVnKeXDQpqmXkk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yOKYCUeSsY7L2pBwn5j09vQE.png?f=user_large

* Het cadeautje in kwestie is een kortingscode die recht geeft op 10 euro korting. Deze korting is alleen geldig bij aankoop van minimaal 20 euro aan LEGO-bouwsets, aangeboden door bol.com en niet door externe verkopers. De kortingscode is geldig tot en met 30 september 2020. De code is uniek en kan eenmalig gebruikt worden, en niet in combinatie met andere kortingscodes of kortingsacties. De kortingscodes worden éénmaal per week verwerkt en gestuurd naar het e-mailadres gekoppeld aan het bol.com account. Om deel te nemen aan de actie dien je een actieve bol.com klant te zijn door minimaal 1 bestelling geplaatst te hebben of al minimaal 3 maanden een account te hebben. Per klant geldt een maximum van 6 kortingscodes.

Gezien de vele vragen/opmerkingen over deze aanbieding in Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic hierbij een nieuw topic om deze aanbieding te bediscussiëren.

Dit topic is niet bedoeld om aanbiedingen op Bol.com en/of je aankopen te showen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Laatst online: 29-05 21:32
Zoals in ander topic besproken blijf ik haken op het gebruikersscherm. Iemand anders die dit al heeft kunnen oplossen? Ik kom niet verder.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9TGkuF0O6Qe-9yMcA4LvmzB1jdQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z6DH0nuqmwhQYh0qf3vAT3ey.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
Ik snap de 6 codes per account niet helemaal, je kan er maar 1 verdienen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:34
Señor Sjon schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 21:02:
Ik snap de 6 codes per account niet helemaal, je kan er maar 1 verdienen.
als je na inloggen klikt op je profiel (rechtboven, gekleurd hoofdje) dan krijg je te zien "wie kijkt er", je kunt hier nog een profiel aanmaken, en nog een, etc. 6x dus. Per profiel alle stickers verzamelen, en je hebt 6x een code. Ik denk dat ze het zo bedoelen. Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mintgroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-05-2021
Kungfukip schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:56:
Zoals in ander topic besproken blijf ik haken op het gebruikersscherm. Iemand anders die dit al heeft kunnen oplossen? Ik kom niet verder.
Heb je dit al kunnen oplossen? Ik heb hetzelfde probleem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Laatst online: 01-06 13:54
Ik had het eerst geprobeerd in Chrome, kon wel filmpjes kijken, maar na 2 uur nog steeds niks, trackers, cookies, blockers, etc. zullen wel invloed erop hebben. Uiteindelijk maar via Firefox gedaan zonder die in te stellen. Toen geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
Wasabi! schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:42:
Ik had het eerst geprobeerd in Chrome, kon wel filmpjes kijken, maar na 2 uur nog steeds niks, trackers, cookies, blockers, etc. zullen wel invloed erop hebben. Uiteindelijk maar via Firefox gedaan zonder die in te stellen. Toen geen probleem.
Dit is inderdaad de oplossing! Doet het nu perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Kungfukip schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:56:
Zoals in ander topic besproken blijf ik haken op het gebruikersscherm. Iemand anders die dit al heeft kunnen oplossen? Ik kom niet verder.[Afbeelding]
Andere browser al geprobeerd? De naam wordt middels een los request naar hun API opgehaald ( https://speel.bol.com/api...nt/profiles/generate_name ), anders even in de developer tools van je browser kijken wat daar mis gaat.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOneOgeL
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23-12-2022
I.v.m. het kiezen van je naam op speel.bol.com heeft de klantenservice mij laten weten:
"Momenteel is er een technische storing wat betreft kies jouw lego naam waardoor er even geen profielnaam gekozen kan worden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
meesje schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:54:
De Piraten van Barracuda Baai (21322) set is nu ook te koop bij bol.com voor 199,99 euro.
https://www.bol.com/nl/p/...eFMlQ_0_3.16.ProductTitle
Natuurlijk kan deze nog 10 euro goedkoper. ;)
Kan deze wel 10 euro goedkoper? Geldt dit niet alleen op de sets waar de actie ook bij vermeld staat? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:49
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 12:00:
[...]

Kan deze wel 10 euro goedkoper? Geldt dit niet alleen op de sets waar de actie ook bij vermeld staat? :?
Nee, de 10 euro code is van toepassing op alle Lego aangeboden door bol.com zelf met een min. bedrag van 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Wasabi! schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 11:42:
Eerste wat ik doe is één van de thema's bezoeken zoals Ninjago, Duplo of Star Wars. Zo'n bezoek moet al een sticker opleveren; zo ook al een welkomststicker na 1 minuut. Als je die al niet krijgt, dan gaat die 2 uur niks brengen. Voor mij werkte dit als een snelle check om te zien of mijn browser (of plug-in) problemen zou kunnen geven.

Daarbij heb ik ook gemerkt dat die 2 uur niet altijd stipt 2 uur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wilde de 42105 bestellen, maar de code die ik heb gekregen wordt niet geaccepteerd. De chat van bol.com is niet echt behulpzaam. Die heeft geen idee wat speel.bol.com is, laat staan van de codes; ik moest mijn mailtje met code maar doorsturen aan de klantenservice.

Ik heb de klantenservice gemaild en die heeft nu eindelijk gereageerd met een aantal voorwaarden waar aan voldaan moet worden:
  1. de datum (ja, echt; alsof ze zelf niet weten dat het nog geen 30 september 2020 is geweest)
  2. de prijs
  3. het artikel moet worden verkocht door bol.com en er geen andere acties van toepassing zijn.
Ik heb al een mailtje terug gestuurd, dat dit allemaal klopt. Zie ik nu iets over het hoofd of begrijp ik niet hoe deze actie werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
JeroenE schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:18:
Ik wilde de 42105 bestellen, maar de code die ik heb gekregen wordt niet geaccepteerd. De chat van bol.com is niet echt behulpzaam. Die heeft geen idee wat speel.bol.com is, laat staan van de codes; ik moest mijn mailtje met code maar doorsturen aan de klantenservice.

Ik heb de klantenservice gemaild en die heeft nu eindelijk gereageerd met een aantal voorwaarden waar aan voldaan moet worden:
  1. de datum (ja, echt; alsof ze zelf niet weten dat het nog geen 30 september 2020 is geweest)
  2. de prijs
  3. het artikel moet worden verkocht door bol.com en er geen andere acties van toepassing zijn.
Ik heb al een mailtje terug gestuurd, dat dit allemaal klopt. Zie ik nu iets over het hoofd of begrijp ik niet hoe deze actie werkt?
Jouw product is uitgesloten van de actie zo te zien(er staat geen verdien 10 euro korting bij jouw artikel). De volgende artikelen doen mee:
https://www.bol.com/nl/ra...ing-op-lego/64931/N/7934/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:40

Whaam

Meer beter

JeroenE schreef op maandag 29 juni 2020 @ 09:18:

2. de prijs
Lijkt me dat ze een vinkje vergeten zijn bij dit artikel. Voldoet aan alle eisen, en het is ook de enige Lego set die ik kan vinden waar de "verdien 10 euro korting" niet bij staat. Hij is ook niet recent ineens duurder geworden ofzo.

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Kungfukip schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:21:
Jouw product is uitgesloten van de actie zo te zien(er staat geen verdien 10 euro korting bij jouw artikel).
Dat hoeft er ook helemaal niet bij te staan, dat is geen voorwaarde van de actie.

Ik heb nu een mailtje van de klantenservice gekregen dat alle voorwaarden kloppen en dat ze ook niet weten waarom die code niet werkt. Ze kunnen die code in hun systeem ook niet vinden. Ik heb daarom een gewone 10 euro cadeaukaart gekregen. Op zich wel goed opgelost!

Maar dat heeft dus wel behoorlijk wat tijd gekost. Ik zal straks maar een mailtje sturen met mijn andere codes die het ook allemaal niet doen. Het gebeurd natuurlijk vaak zat dat bol aanbiedingen heeft die snel uitverkocht zijn en dan heb je dus geen tijd om dagen bezig te zijn.
Whaam schreef op maandag 29 juni 2020 @ 22:56:
Lijkt me dat ze een vinkje vergeten zijn bij dit artikel.
Aha, zou dat het zijn? Ik heb het niet met andere Lego artikelen geprobeerd. Ik wil op dit moment eigenlijk ook niets anders bestellen en ik weet niet wat er gebeurd als je een kortingscode ingeeft maar het artikel uiteindelijk niet besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:29

QuattroNL

It is I.

Ter info:
Bol verstuurd gratis vanaf 20,- wat wordt berekend over de oorspronkelijke prijs (dus nog zonder die 10,- korting).
Dus koop je een of meerdere sets die normaal bij elkaar 20,- kosten dan worden ze gratis verstuud en betaal je dus maar 10,- :*). (net zelf gedaan).

Aanvulling: Voor setjes onder de 20,- geldt de actie ook, de totaalprijs van je Lego order moet gewoon boven de 20,- zitten. Zo heb ik net 2 setjes met een setprijs van 14,- besteld (dus 28,- totaal, zonder het rode 'verdien 10,- korting' label). Je rekent dus 18,- af én het wordt gratis verstuurd :+

[ Voor 34% gewijzigd door QuattroNL op 02-07-2020 15:21 ]

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:36
Je moet dus alle stickers compleet hebben? Ook die van het uploaden van het filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Danielson schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 17:13:
Je moet dus alle stickers compleet hebben? Ook die van het uploaden van het filmpje?
Nee dat hoeft niet. Je moet minimaal 1 thema bekeken hebben (en daar dus een sticker van hebben) en zo'n 2 uur op die site aanwezig zijn en filmpjes kijken (gewoon op de achtergrond laten spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 13-05 00:51
QuattroNL schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 18:00:
[...]

Nee dat hoeft niet. Je moet minimaal 1 thema bekeken hebben (en daar dus een sticker van hebben) en zo'n 2 uur op die site aanwezig zijn en filmpjes kijken (gewoon op de achtergrond laten spelen).
Ik dacht de hele tijd dat je nog eens iets extra kreeg als je inderdaad alle stickers had, dus nog bovenop die kortingscode B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Ninjetsu NL schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:34:
[...]

Ik dacht de hele tijd dat je nog eens iets extra kreeg als je inderdaad alle stickers had, dus nog bovenop die kortingscode B)
Zo laten ze het wel klinken inderdaad, als je alle stickers verzamelt krijg je een “cadeau”. Maar ik kan niets vinden over wat dat zou kunnen zijn en ik ga niet een random filmpje uploaden om maar al die stickers te krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Er is maar 1 kado en dat is die gouden sticker en daarmee een kortingscode van 10,-.
En daarvoor hoef je alleen maar zo'n 2 uur lang op die site filmpjes af te spelen van minimaal 1 thema.
Kost je alleen tijd en weinig moeite.

En dat kan allemaal 6x want je kan 5 extra profielen aanmaken en zodoende in totaal 6 kortingscodes ontvangen (BTDT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
Ook na meer dan 2 uur kijken krijg ik de sticker niet. Speciaal bij bol moeten aanvragen (klantenservice). Veel filmpjes krijg ik niet te zien ivm mijn cookie instellingen. Het lijkt wel of je perse al hun cookies moet accepteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo2
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 16:41
Heeft iemand gisteren ook kortingscode verwacht via de mail maar niet ontvangen?
Of wel eens een kortingscode ontvangen op andere dagen dan maandag en donderdag?
Ik had woensdag een kado sticker verdient maar nu nog steeds geen code ontvangen.

Oh en als je gisteren juist wel een code hebt ontvangen dan hoor ik het ook graag.

[ Voor 14% gewijzigd door Milo2 op 10-07-2020 15:54 . Reden: iets vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Milo2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:46:
Of wel eens een kortingscode ontvangen op andere dagen dan maandag en donderdag?
Ik heb ze ook gekregen op een dinsdag en vrijdag. Ik weet eerlijk gezegd niet meer op welke dagen ze verdiend waren.

De eerste keer moest ik wat langer wachten, daarna kwamen ze sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revo_Fx
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05 10:24
vreemd dat je ze krijgt op 2 dagen omdat ze zeggen dat ze maar 1x per week verwerkt worden... Ikzelf ben in afwachting van 2 codes, welke ik op donderdag en vrijdag "verdiend" heb... Tot nu toe nog niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15
Werkt de bol.com actie niet meer? als ik naar de speel.com site wil dan blijft de pagina wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Laatst online: 01-06 13:54
master30 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:46:
Werkt de bol.com actie niet meer? als ik naar de speel.com site wil dan blijft de pagina wit
Werkt gewoon hoor, zowel in Firefox en Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
Hier nu ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Laatst online: 31-05 21:41

Scighera

swim-bike-run

Donderdag 2 codes gekregen en gelijk benut.👍(deze verdient op zondag en op dinsdag)

Ik denk niet dat ik een code kan combineren met een lego actie 2e voor de halve prijs? 😜 kan niet volgens de voorwaarden, en dat zal wel zijn afgeschermd.

Het valt me trouwens op dat als ik zoek dat ik deze actie ook in eerdere jaren tegenkom. Is dit een jaarlijks terugkerend iets?

[ Voor 37% gewijzigd door Scighera op 08-08-2020 08:16 ]

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Laatst online: 13:59
*knip* Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling.

[ Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 08-08-2020 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Vraagje: zijn de kortingcode's gebonden aan het account? Mijn voorraadje van 6 is bijna op, alleen ik ken nog wel wat mensen die er wat meer kunnen genereren :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

TestDummie schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 10:43:
Vraagje: zijn de kortingcode's gebonden aan het account? Mijn voorraadje van 6 is bijna op, alleen ik ken nog wel wat mensen die er wat meer kunnen genereren :D
Neuh, zit niet aan een account vast.
Je krijgt een mail met de losse codes. Dat staat voor zover ik kan zien helemaal los van je account.

Om mee te kunnen doen moet je Bol-account minimaal 6 maanden oud zijn las ik. Dus ff snel een nieuw account aanmaken gaat dus niet werken.
Maar als je idd mensen kent met een bestaand account dan kan dat prima ja :)

Ik heb nog 3 codes. Eens zien waar ik die voor eind september aan ga spenderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Zijn inderdaad niet account gebonden, ik heb ze eerder al gedeeld zien worden.

Ik heb er ook nog twee, supermooi voor duplo voor onze kleine man. De prijzen bij bol fluctueren wel aardig, dus tot nu toe nog steeds gewacht.

De mario starterset lonkt ook wel... maar 47 euro nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Van het weekend weer 2 codes verdiend, vandaag ontvangen.

De knight bus van Harry potter en de Hongaarse horntail besteld van deze codes , aangezien beide sets dit jaar eruit gaan volgens de geruchten,

Van een van de vorige de 75957 forbidden forrest besteld. Adviesprijs 30, bol.com prijs 21, en nu met code 11 euro inclusief verzenden.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:36
Ik weet dan toch echt niet wat ik fout doe.

8/9 aug 2 gouden stickers verdient en nog steeds niks mogen ontvangen :/
Klantenservice zei dat ik nog maar even moest wachten en dat ze er wel aan zouden komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

milo526 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 12:54:
Ik weet dan toch echt niet wat ik fout doe.

8/9 aug 2 gouden stickers verdient en nog steeds niks mogen ontvangen :/
Klantenservice zei dat ik nog maar even moest wachten en dat ze er wel aan zouden komen...
Idd gewoon even wachten. Kan soms tot een week duren. Je hebt ze in het weekend verdient dus dan zouden ze zomaar donderdag kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milo526
QuattroNL schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:00:
[...]

Idd gewoon even wachten. Kan soms tot een week duren. Je hebt ze in het weekend verdient dus dan zouden ze zomaar donderdag kunnen komen.
M'n argumentatie was sterker geweest als ik de correcte data er in had gezet; ik heb ze een week eerder 1/2 augustus al verdiend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

milo526 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 13:28:
[...]

M'n argumentatie was sterker geweest als ik de correcte data er in had gezet; ik heb ze een week eerder 1/2 augustus al verdiend |:(
De titel / subject van de bol.com mail kan misleidend zijn, te weten "Belangrijke informatie over je bestelling"

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memyselfandM
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 06-05-2023
Kan je meerdere codes gebruiken bij een bestelling? of is het noodzakelijk om alles apart te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

memyselfandM schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 17:22:
Kan je meerdere codes gebruiken bij een bestelling? of is het noodzakelijk om alles apart te bestellen?
Je kan per bestelling maar 1 code gebruiken.
Dus ja, alles apart bestellen dus.

NB: de verzendkosten zijn gratis als het bedrag zonder korting boven de 20,- zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wacht al 2 weken op mn codes, nog niets ontvangen helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

dr86 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 18:54:
Wacht al 2 weken op mn codes, nog niets ontvangen helaas
En je ziet dat je bij het profiel op speel.bol.com de cadeausticker behaald hebt? In dat geval is het verstandig om contact op te nemen met Bol.com. Je kunt het via de chat doen en kans bestaat dat ze je vraag doorzetten naar de speelgoed afdeling (en dat ze bijvoorbeeld per mail op je vraag terugkomen).

Ik heb het ook eens gehad... alleen ging ik niet 2 weken zitten wachten ;)

P.s. ze vragen je soms ook om het dan nog maar een keer opnieuw te proberen. Dat is wel balen en ook weinig motiverend als je niet weet waarom het de eerste keer niet werkte en het de tweede keer wel zou werken :|

[ Voor 16% gewijzigd door Gim op 18-08-2020 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master30
QuattroNL schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 11:18:
[...]

Neuh, zit niet aan een account vast.
Je krijgt een mail met de losse codes. Dat staat voor zover ik kan zien helemaal los van je account.

Om mee te kunnen doen moet je Bol-account minimaal 6 maanden oud zijn las ik. Dus ff snel een nieuw account aanmaken gaat dus niet werken.
Maar als je idd mensen kent met een bestaand account dan kan dat prima ja :)

Ik heb nog 3 codes. Eens zien waar ik die voor eind september aan ga spenderen :9
Ik heb al 2 extra accounts aangemaakt en kan gewoon weer 6 x korting per account verdienen.
Als je de codes niet krijgt kan je beter een nieuw account aanmaken en dan weer opnieuw beginnen.

Het handigst is om eerst 1 of 2 stickers te doen en even wachten tot je ze op de mail krijgt, dan weet je zeker dat de rest ook goed gaat.

Als je op een nieuw account besteld moet je eerst een keer een gewone bestelling hebben geplaatst, daarna werken de codes.

En zoals hier al eerder geschreven kan je de codes gewoon uitwisselen met je bestaande account waar je al eerder bestellingen hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Vrijdag de laatste 2 codes verdiend, deze gisteren mogen ontvangen.

Dus inderdaad, de eerste keer duurt het langst.

Lego Harry potter 75969 gehaald vandaag, bol.com had deze weer semi-beschikbaar (levertijd 2 werkdagen). 67 euro met deze korting voor een set van 971 stukjes met licentie.
Nog 1 codes over en ik zie wel wat ik daarmee doe

www.triathlete.nl

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 17:51
Kijk ik nu verkeerd of zijn de codes niet meer te gebruiken? Bij het ontvangen van de codes zouden ze geldig blijven tot 30-09-2020 maar er is geen enkele legoset waar je de code nog kan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Flamingo BB schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:00:
Kijk ik nu verkeerd of zijn de codes niet meer te gebruiken? Bij het ontvangen van de codes zouden ze geldig blijven tot 30-09-2020 maar er is geen enkele legoset waar je de code nog kan gebruiken.
De rode banner staat niet meer bij de artikelen, maar de codes doen het gewoon nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Flamingo BB schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:00:
Actie was te succesvol zodat ze er geen aandacht meer op willen vestigen?
Zolang ze nog te gebruiken zijn bij de bestelling vind ik het best :+

• Flamingo BB
QuattroNL schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 22:03:
[...]

Actie was te succesvol zodat ze er geen aandacht meer op willen vestigen?
Zolang ze nog te gebruiken zijn bij de bestelling vind ik het best :+
Whaam schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:49:
[...]

De rode banner staat niet meer bij de artikelen, maar de codes doen het gewoon nog.
Thnx, had waarschijnlijk een verkeerde code geprobeerd. Nog maar even gauw Boba Fett besteld voor 35,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:41

vhal

ಠ_ಠ

Banners zijn inderdaad weg naar de codes doen het nog. Ik weet alleen niet of de code voor iedere set werkt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Leuk, ik wil vandaag mijn code gebruiken en de website meldt mij dat hij al gebruikt is :? Heeft iemand dat nog al gehad?

Morgen maar even contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

Admiral Freebee schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 20:58:
Leuk, ik wil vandaag mijn code gebruiken en de website meldt mij dat hij al gebruikt is :? Heeft iemand dat nog al gehad?

Ja, dat had ik ook maar het bleek dat ik een verkeerde set in m’n winkelwagen had gestoken. De foutmelding klopt gewoon niet bij de situatie.

Het moet een set zijn die door bol zelf verkocht wordt, dus niet door een 3rd party (niet via bol plaza), en minimaal 20 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Die melding kreeg ik standaard boven aan... maar als je dan naar beneden scrollde zag ik dat de 10 euro er af ging.
Dus codes werkten wel ondanks de melding

Dit ik had ik bij alle 5 de codes welke ik heb gebruikt (in Chrome app)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Whaam schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:49:
[...]

Ja, dat had ik ook maar het bleek dat ik een verkeerde set in m’n winkelwagen had gestoken. De foutmelding klopt gewoon niet bij de situatie.

Het moet een set zijn die door bol zelf verkocht wordt, dus niet door een 3rd party (niet via bol plaza), en minimaal 20 euro kost.
En het totaal van de set moet boven de 20 zijn, twee sets van 15 mag ook

www.triathlete.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is terug opgelost. Alles stond nog in het mandje en toen ik op mijn mobiel terug naar het afrekenen ging werd de korting er wel afgetrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promat174
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-08-2020
Weet iemand of je ook 2 tientjesbonnen kan inleveren bij 1 bestelling of geldt het 1 per bestelling?
MsG schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 20:40:
[...]

Bij Bol.com is hij met het welbekende 10'tje nu wel goedkoper. https://www.bol.com/nl/p/...t-71360/9300000000355554/

Dan kom je op €37,49

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:50
Promat174 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:54:
Weet iemand of je ook 2 tientjesbonnen kan inleveren bij 1 bestelling of geldt het 1 per bestelling?

[...]
1 per bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Kun je nog steeds nieuwe codes verdienen? Inwisselen kan tot 30 september sowieso.

www.triathlete.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:14
Scighera schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:54:
Kun je nog steeds nieuwe codes verdienen? Inwisselen kan tot 30 september sowieso.
Afgelopen donderdag 2 uur filmpjes opgezet en afgelopen maandag een code gekregen. Ik ga er vanuit van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Werkt dit wel met een tablet? Ik heb dit vanavond op mijn iPad geprobeerd maar heb nog steeds geen korting verdiend. Heb wel 10/15 stickers verzameld, wat niet eens nodig zou zijn. Heb ook diverse filmpjes bekeken. Of is het beter dit op een pc te doen? Had de materiaalblokkering expres nog uitgezet, las dat het problemen kon geven. De 2 uur moeten al lang 3+ uur zijn :?

Ik krijg ook geen stickers om filmpjes te kijken terwijl ik er zeker meer dan 10 heb bekeken.

Edit:

Het is inmiddels gelukt! Heb het net op mijn laptop geprobeerd (met Edge zonder adblocker) en een filmpje bekeken en ik kreeg gelijk de sticker :) Nu nog even wachten op de kortingscode.

[ Voor 28% gewijzigd door ggj87 op 29-08-2020 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabalis
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-05 16:46
Scighera schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:54:
Nop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Niet? Afgelopen weekend nog wat gouden stickers verdient en had verwacht dat ik ze gisteren (maandag) in de mail zou krijgen maar idd niks.

[ Voor 33% gewijzigd door Flamingo BB op 01-09-2020 06:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Ben al 2 weken aan het heen en weer mailen, gister mail gehad dat het allemaal wat langer duurt en ik deze week de codes krijg mocht ik er recht op hebben.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Veel sets worden verkocht door 3e partijen waarbij je een foutmelding krijgt die vrij generiek is. De set moet echt door Bol zelf worden verkocht. Helaas valt er dan al redelijk wat af.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Niet? Ik ben as we speak bezig (onder een ander account) om stickers te verzamelen en so far lukt alles.
Of krijg je wel de diverse stickers maar niet de gouden sticker op het eind?
Of krijg je wel alles maar uiteindelijk geen code toegestuurd?

Wel handig om te weten voordat ik 2 uur filmpjes af laat spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabalis
Stickers verzamelen lukt, na 2 uur gouden sticker ook, zelfs voor alle 6 accounts die mogelijk zijn, alleen komt bol daarna niet met de tegoedbon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:19
Kabalis schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 19:23:
Stickers verzamelen lukt, na 2 uur gouden sticker ook, zelfs voor alle 6 accounts die mogelijk zijn, alleen komt bol daarna niet met de tegoedbon..
Weet niet wanneer je de gouden sticker ontvangen hebt maar misschien nog even geduld hebben. Ze versturen de bonnen in batch vorm.
Hier de eerste 2 de dag erna ontvangen en de volgende duurde langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabalis
Togi schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 20:34:
[...]

Weet niet wanneer je de gouden sticker ontvangen hebt maar misschien nog even geduld hebben. Ze versturen de bonnen in batch vorm.
Hier de eerste 2 de dag erna ontvangen en de volgende duurde langer
23-08-2020 account aangemaakt, zelfde dag een gouden sticker gekregen, tot nu toe geen kortingsbon, lijkt mij dat de aktie afgelopen is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Kabalis schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:31:
[...]
23-08-2020 account aangemaakt, zelfde dag een gouden sticker gekregen, tot nu toe geen kortingsbon, lijkt mij dat de aktie afgelopen is ..
Heb je op 23-08 een nieuw Bol-account aangemaakt?
Ik las ergens in de voorwaarden dat je Bol-account minimaal 6 maanden oud moet zijn (en je moet er ook minimaal 1 bestelling mee gedaan hebben lees ik) om mee te kunnen doen. Zou dat verklaren waarom je geen codes krijgt?
Maar wel raar dan dat je het hele traject kan doorlopen. Het was netter geweest als je gelijk bij het begin een melding zou krijgen dat je er niet voor in aanmerking komt.

Ik heb zojuist weer een gouden sticker 'gewonnen'. Eens zien of ik de code ga krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door QuattroNL op 02-09-2020 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
Ik wacht al meer dan 2 weken op de kortingscode. Email naar klantenservice en krijg als antwoord een nikszeggende email over tweede product 50% korting. Wederom email gestuurd. Ik wacht dus ook lang op codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Ik heb hem zaterdag gedaan maar ook nog niets ontvangen. Ik wacht nog heel even, maar anders toch even contact opnemen met de klantenservice.

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:24

Bluebe

Roar

Ja ik heb ook nog geen kortingscode ontvangen, niet een heel fantastische actie zo nogal omslachtig.

[ Voor 9% gewijzigd door Bluebe op 03-09-2020 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:35
Hmmm... ik krijg ze ook niet meer binnen... ik zal bol.com maar eens mailen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
Ik ben inmiddels al aan mijn 4de email naar de klantenservice bezig. Ze begrijpen het niet. Ik kreeg te horen dat het intern besproken moet worden. Tip: stuur file mee met daarin screenshot van de gouden sticker en geef je username aan...de naam dus die uit 3 woorden bestaat waarmee je filmpjes hebt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
Justie schreef op maandag 7 september 2020 @ 17:42:
Ik ben inmiddels al aan mijn 4de email naar de klantenservice bezig. Ze begrijpen het niet. Ik kreeg te horen dat het intern besproken moet worden. Tip: stuur file mee met daarin screenshot van de gouden sticker en geef je username aan...de naam dus die uit 3 woorden bestaat waarmee je filmpjes hebt gekeken.
Dat zal ik doen

Maar per account kun je 6 avatars aanmaken dus 6 x 10 euro kortingsbon.... dat wordt leuk. Ik zal alles opsturen.

Wel vreemd dat ze het intern moeten bespreken, betekent dat ze zelf niet weten dat deze actie bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Hmmm...dat doet mij vrezen voor mijn 6 kortingscodes die ik vorige week 'verdient' heb :?

Deze actie is voor zover ik kon zien elk jaar dus dan zitten er vrij nieuwe mensen daar bij Bol.
Hoopvol.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
In de 4de email van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik foto's van de stickers die ik behaald heb moest opsturen. Het zou dan naar de juiste afdeling gestuurd worden en dan zou ik mijn codes krijgen. Nu in een 5de email krijg ik ineens niks meer omdat de actie op 20 augustus is afgelopen. Niet normaal dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
Dat slaat wel echt alles. Afgelopen week 12 uur lang video's aangehad en nu komen ze met een slap excuus...
Trouwens de website is ook offline - https://speel.bol.com/

Het ziet er slecht uit, ik kan geen bewijs (Wayback Machine heeft een kapotte website van deze url) vinden dat de deadline idd 20 augustus was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
20 augustus was wel precies de datum dat de banners van “verdien 10,-“ van de bol.com site verdwenen....

Maar mooi jammer want ik zat ook nog te wachten op 12 x 10,- aan codes 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
QuattroNL schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:05:
[...]

Heb je op 23-08 een nieuw Bol-account aangemaakt?
Ik las ergens in de voorwaarden dat je Bol-account minimaal 6 maanden oud moet zijn (en je moet er ook minimaal 1 bestelling mee gedaan hebben lees ik) om mee te kunnen doen. Zou dat verklaren waarom je geen codes krijgt?
Maar wel raar dan dat je het hele traject kan doorlopen. Het was netter geweest als je gelijk bij het begin een melding zou krijgen dat je er niet voor in aanmerking komt.

Ik heb zojuist weer een gouden sticker 'gewonnen'. Eens zien of ik de code ga krijgen.
Klopt dit om te voorkomen dat mensen makkelijk 12 codes kunnen krijgen, daar was die actie natuurlijk ook niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:20
TestDummie schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 19:33:
Dat slaat wel echt alles. Afgelopen week 12 uur lang video's aangehad en nu komen ze met een slap excuus...
Trouwens de website is ook offline - https://speel.bol.com/

Het ziet er slecht uit, ik kan geen bewijs (Wayback Machine heeft een kapotte website van deze url) vinden dat de deadline idd 20 augustus was.
Bij mij is de site nog online. Als ik vervolgens doorklik naar "Bekijk je stickers", staat er onderaan bij de Ultieme Sticker nog steeds de volgende tekst:

De ultieme sticker!
Ben jij meer dan 2 uur op bol.com Speel Magazine geweest én heb je een van de LEGO-pagina’s (bijv: de Duplo-pagina, de Friends-pagina, de City-pagina, etc.) bezocht? Dan unlock je de ultieme sticker: hét bewijs dat je een echte LEGO-fan bent.

Ben jij meer dan 2 uur op het platform geweest? Dan unlock je de gouden verrassing. Je hebt je bewezen als echte LEGO®-fan en ontvangt een cadeautje van bol.com Speel Magazine.

Nergens iets over een datum die verloopt...

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestDummie
  • Niet online
DaLass schreef op woensdag 9 september 2020 @ 08:36:
[...]

Bij mij is de site nog online. Als ik vervolgens doorklik naar "Bekijk je stickers", staat er onderaan bij de Ultieme Sticker nog steeds de volgende tekst:

De ultieme sticker!
Ben jij meer dan 2 uur op bol.com Speel Magazine geweest én heb je een van de LEGO-pagina’s (bijv: de Duplo-pagina, de Friends-pagina, de City-pagina, etc.) bezocht? Dan unlock je de ultieme sticker: hét bewijs dat je een echte LEGO-fan bent.

Ben jij meer dan 2 uur op het platform geweest? Dan unlock je de gouden verrassing. Je hebt je bewezen als echte LEGO®-fan en ontvangt een cadeautje van bol.com Speel Magazine.

Nergens iets over een datum die verloopt...
Bij mij doet hij het ook weer! Raar zeg, iig goed om te weten dat er nergens iets staat over een deadline. Het lijkt mij een goed argument om de website offline te halen en de laatste deelnemers hun kortingscodes te geven :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
TestDummie schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:17:
[...]

Bij mij doet hij het ook weer! Raar zeg, iig goed om te weten dat er nergens iets staat over een deadline. Het lijkt mij een goed argument om de website offline te halen en de laatste deelnemers hun kortingscodes te geven :Y
Dat zou wel zo netjes zijn, maar of ze dat ook gaan doen..

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loader
ik heb ze maar gemaild. even afwachten wat hun reactie zal zijn....

• milo526
Zojuist een mailtje gekregen van bol. Dat mailtje diende eerst ontcijferd te worden maar er stonden in ieder geval 5 codes in *O*.

Bol zegt inderdaad dat de actie 20/8 is afgelopen zoals al vaak bevestigd hier. Ik had alle 5 (volgens bol, volgens mij 6 maar tja) stickers de 24e verdiend.

Hoe ik het mailtje van bol ontcijfer is dat ik inderdaad buiten de actie periode de stickers heb verdiend en er dus geen recht op zou hebben maaarrr dat ik ze "last minute" als nog verdient heb dus dat ze me de codes maar gewoon toe sturen.

Mocht je dus kort na het (niet aangekondigde) einde van de actie de stickers verdiend hebben moet je vooral nog mailen. Mocht je ze pas gisteren verdiend hebben geef ik je niet veel kans.

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

milo526 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:33:
Hoe ik het mailtje van bol ontcijfer is dat ik inderdaad buiten de actie periode de stickers heb verdiend en er dus geen recht op zou hebben maaarrr dat ik ze "last minute" als nog verdient heb dus dat ze me de codes maar gewoon toe sturen.
Grmbl, laat ze dat dan gewoon op de site en zeker in de voorwaarden zetten!
Het staat nergens dus wel een beetje b*llsh*t argument van ze :?

Ik heb de 2e nog 3 stickers bij elkaar geklikt/gekeken dus ik zal wss naast de pot pissen.
Goed om te weten voor volgend jaar... 8)7

• DaLass
milo526 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 15:33:
Zojuist een mailtje gekregen van bol. Dat mailtje diende eerst ontcijferd te worden maar er stonden in ieder geval 5 codes in *O*.

Bol zegt inderdaad dat de actie 20/8 is afgelopen zoals al vaak bevestigd hier. Ik had alle 5 (volgens bol, volgens mij 6 maar tja) stickers de 24e verdiend.

Mocht je dus kort na het (niet aangekondigde) einde van de actie de stickers verdiend hebben moet je vooral nog mailen. Mocht je ze pas gisteren verdiend hebben geef ik je niet veel kans.
Op welk mail adres heb je ze gemaild?

Mijn advertenties op V&A

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:09

MsG

Forumzwerver

Moest je screenshots meesturen? Die heb ik niet altijd gemaakt. Maar heb hier ook niet alle codes gekregen. Was ruim voor september.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• milo526
DaLass schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:19:
[...]

Op welk mail adres heb je ze gemaild?
Klantenservice gemaild via het contact formulier.

Ze hebben de namen nodig van je accounts op speel.bol.com; ze controleren zelf of je de gouden stickers hebt dus die hoef je niet mee te sturen.

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hier waren ze minder behulpzaam. Krijg 3 euro voor de mailmoeite, maar geen codes meer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaLass
Ze zijn niet echt consistent bij Bol.com. Ik had nog een viertal codes tegoed op mijn account, dus ik heb vanmorgen netjes het contactformulier ingevuld en de profielnamen doorgegeven, zoals @milo526 aan gaf.

Reactie 1 (per mail, van medewerker 1):
Actie is verlopen op 20-08. Als ik kan aantonen (met een screenshot) dat ik voor 20-08 de stickers gehaald heb, kan ik de codes krijgen.

Terug geantwoord dat ik dat best wil doen, maar dat ik dan wel wil weten waarvan ik een screenshot moet maken, want bij de stickers staat niet wanneer je ze behaald hebt.

Reactie 2 (per mail, van medewerker 2):
Actie is inderdaad afgelopen. Als ik met een foto kan aantonen dat ik er recht op heb, kan ik die sturen. Ze zijn overigens gestopt met de codes nasturen omdat de actie al een poosje voorbij is.

Terug geantwoord dat, als ik weet waarvan ze een foto/screenshot willen, ik die kan sturen, en dat ik eerst heb afgewacht of ik de codes nog kreeg per mail, want die kwamen niet direct na het behalen van de stickers, zodoende mijn wat latere emails.

Reactie 3 (per telefoon, van medewerker 3):
Excuses voor het niet ontvangen van de 4 codes, intern nagevraagd, actie is inderdaad verlopen maar omdat ik er nog wel 4 tegoed had, krijg ik een tegoed van €40,- op mijn bol.com account.

Dikke kudo's voor medewerker 3. Ik ga een mooie LEGO doos voor mijn zoontje bestellen. :*)

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam

Whaam

Meer beter

DaLass schreef op maandag 14 september 2020 @ 16:28:[...]

Reactie 3 (per telefoon, van medewerker 3):
Excuses voor het niet ontvangen van de 4 codes, intern nagevraagd, actie is inderdaad verlopen maar omdat ik er nog wel 4 tegoed had, krijg ik een tegoed van €40,- op mijn bol.com account.

Dikke kudo's voor medewerker 3. Ik ga een mooie LEGO doos voor mijn zoontje bestellen. :*)
Zo! Dat is heel netjes. In dacht die laatste twee codes, dat zal wel laat maar. Wij hebben er eentje in de duplo leeftijd, dat wat we wilden kopen is onhandig geprijsd als je minimaal 20 euro moest uitgeven. Maar 20 euro simpelweg tegoed is wel erg mooi!

Toch misschien maar even mailen.... :)

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hier blijven ze weigeren. Jammer dat het zo inconsistent wordt behandeld door jullie @Anoniem: 336165 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justie
MsG schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:04:
Hier blijven ze weigeren. Jammer dat het zo inconsistent wordt behandeld door jullie @Anoniem: 336165 .
Hier ook. Ik krijg zelfs geen antwoord meer op mijn email. Ze hebben schijnbaar mijn case gesloten en dat terwijl ik de gouden stickers VOOR 20 augustus heb behaald. Echt bizar dit, de willekeur van bol.com

• TestDummie
  • Niet online
Justie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:24:
[...]

Hier ook. Ik krijg zelfs geen antwoord meer op mijn email. Ze hebben schijnbaar mijn case gesloten en dat terwijl ik de gouden stickers VOOR 20 augustus heb behaald. Echt bizar dit, de willekeur van bol.com
Wanneer heb jij gemaild? Ik heb zelf op de laatste zaterdag een screenshot met profielnamen opgestuurd, sindsdien ook niets meer vernomen. Misschien is het een idee om net zoals andere gebruikers hier er achteraan te bellen?

• DaLass
TestDummie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:06:
[...]

Wanneer heb jij gemaild? Ik heb zelf op de laatste zaterdag een screenshot met profielnamen opgestuurd, sindsdien ook niets meer vernomen. Misschien is het een idee om net zoals andere gebruikers hier er achteraan te bellen?
Ik heb niet gebeld, ik ben gebeld door de klantenservice n.a.v. mijn emails.

Mijn advertenties op V&A

• TestDummie
  • Niet online
DaLass schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:14:
[...]

Ik heb niet gebeld, ik ben gebeld door de klantenservice n.a.v. mijn emails.
Dat is rot zeg, mede omdat het platform nog steeds online staat. Je kan er doodleuk nog stickers verdienen "met beloning" en ondertussen staat nergens een deadline of wat dan ook... :X

Stiekempjes ben ik toch wel benieuwd wat voor argumenten ze gebruikten, vind in dit geval een niet besproken deadline erg zwak staan :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaLass
TestDummie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:35:
[...]

Dat is rot zeg, mede omdat het platform nog steeds online staat. Je kan er doodleuk nog stickers verdienen "met beloning" en ondertussen staat nergens een deadline of wat dan ook... :X

Stiekempjes ben ik toch wel benieuwd wat voor argumenten ze gebruikten, vind in dit geval een niet besproken deadline erg zwak staan :F
Het platform is inderdaad nog online, om filmpjes te kijken en stickers te verdienen. Er staat nu niet meer dat je een beloning / cadeau krijgt, de exacte tekst is als volgt:

De ultieme sticker!

Ben jij meer dan 2 uur op het platform geweest? Dan heb je jezelf bewezen als echte LEGO®-fan en ontvang je de ultieme sticker van bol.com Speel Magazine.

De oude tekst, die er tot (begin?) vorige week op stond, was als volgt:

De ultieme sticker!

Het stukje van het cadeautje hebben ze dus weggehaald, waarmee het alleen stickers verzamelen wordt, zonder extra beloning.

[ Voor 23% gewijzigd door DaLass op 17-09-2020 10:40 ]

Mijn advertenties op V&A

• TestDummie
  • Niet online
DaLass schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:37:
[...]

Het platform is inderdaad nog online, om filmpjes te kijken en stickers te verdienen. Er staat nu niet meer dat je een beloning / cadeau krijgt, de exacte tekst is als volgt:

De ultieme sticker!

Ben jij meer dan 2 uur op het platform geweest? Dan heb je jezelf bewezen als echte LEGO®-fan en ontvang je de ultieme sticker van bol.com Speel Magazine.

De oude tekst, die er tot (begin?) vorige week op stond, was als volgt:

De ultieme sticker!

Goed punt, was mij zelf nog niet opgevallen!

Toen ik de stickers aan het halen was, was de text idd nog de oude versie. Jammer dit, die communicatie kan wel beter van bol.com, scheelt veel teleurstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Ik heb vandaag ook maar eens met Bol gemaild. Idd met het argument dat er nergens een deadline staat én de site nog gewoon werkt.
Heb een screenshot meegestuurd met de namen van de accounts.
Heb ze ook lekker gemaakt dat ik heel graag voor de 30e een aantal Lego sets bij ze wil gaan aanschaffen (en ja dat is echt zo) :+

Eens zien wat het resultaat gaat zijn.

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld om aanbiedingen op Bol.com en/of je aankopen te showen.
Vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling op Tweakers. (Dus ook niet in dit topic.)

Kortingscodes zijn bruikbaar t/m 30 september 2020.