Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• juroenn
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 01-06 11:41
Goedemiddag,

Ik heb nu een logitech z-5500 in de woonkamer staan. Echter kom ik niet uit met de kabels aangezien ik ze niet goed kan wegwerken achter de bank. Nu dacht ik dan haal ik een HW-Q90R een redelijk grote bar met een fijne woofer en 2 achter speakers. Echter valt het geluid me hiervan een beetje tegen. De upfiring speakers heeft bij mij niet zoveel zin aangezien er een balken plafond in zit. Ook de speakers welke naar de zijkant gericht zijn hebben weinig functie aangezien er aan de ene kant een kachel staat en de andere kant richting het korte stuk van de L gaat van de woonkamer. We zitten zelf aan de bovenkant van de L en kijken richting de onderkant van de L vorm van de kamer, dit stuk is ongeveer 6 meter lang en 4 meter breed. het kleine stuk van de L is iets van 4 x 5 maar is denk ik niet relevant. Ik had graag een set gehad waarbij ik mooi geluid bij films en muziek heb. Nu heb ik al van meerdere mensen gehoord dat ik beter een receiver kan halen met losse boxen. Echter voor achter de bank dien ik draadloze te hebben bij de tv mogen best 2 bedrade speakers staan met een sub mits het niet te lomp is.

Ik zoek een?
Ik denk een receiver met losse boxen aangezien dit het beste geluid geeft?.

Wat is je budget?
Voor nu ongeveer een 1000 - 1200 euro welke ik later evt nog uit kan breiden met bijvoorbeeld draadloze achter speakers oid.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films en muziek beluisteren. Het zou fijn zijn als ik via spotify muziek kan afspelen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb dus een samsung hw-Q90r geprobeerd maar ben hier niet super tevreden mee. Heb ook zitten kijken naar een Harman Kardon Citation Bar met dan een sub en dan nog een keer uit te breiden met het surround systeem. Maar zit dan toch weer met een soundbar.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wellicht dat jullie mij hier verder in kunnen helpen.

Alvast bedankt! Mocht er nog meer informatie nodig zijn dan hoor ik het graag :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True