Elektronisch clientensysteem voor ZZP / Thuiszorg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Topicstarter
Hallo medetweakerts,

Een kennis van me vroeg mij om hulp bij een elektronisch/digitaal cliëntensysteem (Want ik ben een IT'er en weet daarom van alles iets |:( ) daar dit binnenkort verplicht zou zijn voor clienten om hun eigen dossier in te kunnen zien. Nu heb ik hier kort naar gekeken en het viel me op dat ik er nog niet heel veel over kan vinden qua vergelijking, voor- en nadelen, enz.

Ik ben nu op zoek naar een of meerdere ZZP'ers in de zorg die hopelijk hun ervaring kunnen delen met het systeem wat ze gebruiken. Hierbij bedoel ik bijvoorbeeld Cliendo, ECD, BijOns - zijn er aanbevelingen? Ik vraag hier niet om in-depth reviews, maar meer naar ervaringen van mensen uit het werkveld.

Alvast bedankt!

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 16:01
AZ >>> CSA

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:23

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Geen persoonlijke ervaring maar ik moest aan https://www.lablecare.nl/ denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

0) Vereist is dat het dossier digitaal beschikbaar is. Een USB-stick overhandigen is ook digitaal.
1) Er zijn vele ECD's. Van groot tot klein. De een gericht op bepaalde zorg, de ander op andere zorg. Alleen zorg, alleen de backend, beide, etc. Is je kennis ZZP-er, met enkele klanten waar ze direct voor werkt?
2) Je vraagt niet om een ECD (dat er misschien al is?) maar om een portaal er voor om het dossier -veilig- digitaal te ontsluiten?

Edit: antwoord op mn vraag stond al in de topictitel: ZZP'er in de thuiszorg.

Is er misschien 'aan te haken' op het ECD van een lokale zorginstelling? (Zal wel niet, maar ik vraag het toch maar).

Mogelijk handig overzicht (al lijkt M&I voor advies inhuren me hier overkill): https://www.pgovergelijker.nl/overzicht.html

[ Voor 27% gewijzigd door F_J_K op 23-06-2020 15:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castiel-95
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2022
Misschien een beetje een late reactie maar heb je al gekeken naar ONS? Mijn vriendin werkt in de zorg en zij heeft goede ervaring met deze software om patienten dossiers electronisch te beheren. Check nedap-healthcare.com/oplossingen/ons/

Qua kosten weet ik niet zo goed maar op bijonsadvies.nll hebben ze het over vanaf €29 per maand plus additionele kosten per patient van €6,87