Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• assje
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 10:13
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[Voor 4% gewijzigd door assje op 23-06-2020 07:34]

url="https://link.marktplaats.nl/m1393061238"]Te koop: Nissan Leaf Tekna €11.990,-[/url

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

@assje
Members only:

• LoCuTuS2000
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 10:21

LoCuTuS2000

Resistance is futile

@assje Zelf werk ik bij een organisatie die letterlijk op die manier werkt, ik maak zelf de offer letters voor de mensen die ik aanneem na een sollicitatie en dan gaat het contract proces opstarten. Zelf heb ik veel begreep voor mensen die vragen stellen over wat voor zekerheden er zijn in deze crisistijd. Mijn advies is om vooral contact op te nemen met je nieuwe manager. Bespreek met hem ook wat dat betekend voor je startdatum als je pas opzegt bij het ontvangen van het getekende contract.

Los van of je er op kan vertrouwen of de baan wel of niet doorgaat, moet je wel het contract gelezen hebben voor je weet of je wel je baan kan opzeggen. Misschien lees je wel iets dat je niet aanstaat. Dus zoals @KRGT zegt, geduld is een schone zaak. Daarnaast kan ik mijn eigen ervaring delen dat ik het nog niet heb zien misgaan vanaf het moment dat de offer letter de deur uit is. Ook heb ik met mijn vrouw jarenlange strijd moeten voeren over haar chronische ziektes dus ook daar kan ik melden dat je meestal niet op begrip hoeft te rekenen bij het UWV.

• THxZ0NE
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:16
Members only:

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Niet online
Members only:

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 10:08
Members only:

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 10:21
Members only:

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Members only:

Maar in hoeverre is dit uberhaupt een onderwerp voor dit topic?

[Voor 7% gewijzigd door Napo op 23-06-2020 08:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• assje
Bedankt allen voor de feedback, ook al is even zonder werk niet direct een probleem is de overweging m.b.t. WW wel een goede en legitieme reden om af te wachten.

Ik neem het advies ter harte en wacht nog even af. Laten we het hier verder bij laten anders had ik toch beter een eigen topic geopend.

url="https://link.marktplaats.nl/m1393061238"]Te koop: Nissan Leaf Tekna €11.990,-[/url

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 07:59

Ardana

Moderator General Chat

Silent tears

Afgesplitsts naar eigen topic.

Note to self: being good is often more important than being right.

• Siask
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 10:06
Zelf heb ik wél op basis van een hoofdlijnenakkoord opgzegd (schaal + trede), het was bekend dat het contract niet eerder dan ongeveer twee weken na indiensttreding getekend kon worden.

Destijds heb ik advies in gewonnen, en mij is verteld dat een dergelijk aanbod per mail, een OK van mijn kant en een bevesting van ontvangst van hun kant gewoon juridisch bindend is (en wel voor beide partijen). Zie ook deze illustratie, en je vindt vast nog wel meer voorbeelden als je zoekt.

Dit allemaal ondanks dat het compleet tegen mijn gevoel in ging. Het heeft goed uitgepakt, ik werk er nog steeds :)

• assje
@Siask thnx, goede info

Nu ik toch een eigen topic heb gekregen toch nog maar een reactie :-)

Als onderdeel van de procedure moet ik referenties opgeven bij huidige en vorige werkgever, hier wil ik wel toestemming voor vragen dus dan ontkom ik er eigenlijk niet aan de aankondiging al te doen.

Inmiddels ben ik via LinkedIn reeds benaderd door toekomstige collega's dus ik ben daar duidelijk ook al aangekondigd.

Ik ga denk ik morgen dus toch maar het gesprek aan bij huidge werkgever.

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True