Ik heb de volgende configuratie:
Intel Core i7-5820K Boxed
MSI X99A SLI Plus
MSI GeForce RTX 2060 Super Ventus GP OC
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4C3200C16
Corsair Professional Gold AX750
Samsung 970 EVO 1TB
Samsung 830 128GB
2x SATA HDD
Ocolus Rift S
Tijdens het gamen (iRacing) heb ik dat mijn pc zich spontaan zonder melding herstart dit lijkt alleen te gebeuren als ik de Rift S gebruik, heb ik deze losgekoppeld en rij ik op het beeldscherm gaat het goed.
Ik heb al eens prime95 laten draaien voor 2 uur en hier krijg ik geen meldingen van ook het draaien van de ingebouwde memtest van Windows geeft ook geen meldingen.
De temperatuur van het systeem blijft ook laag genoeg, ik had de CPU eerst op 4.2Ghz draaien en hoopte dat door dit terug te zetten zonder OC het probleem verholpen zou zijn, maar helaas.
Als ik de voltages bekijk tijdens het draaien van prime95 zie ik het volgende:
Volgens mij is dit allemaal binnen de waardes.
Het lijkt te zijn begonnen toen ik mijn Rift S ben gaan gebruiken en mijn Gainward GeForce GTX 680 heb vervangen voor de MSI GeForce RTX 2060 Super Ventus GP OC.
Iemand een idee?
Intel Core i7-5820K Boxed
MSI X99A SLI Plus
MSI GeForce RTX 2060 Super Ventus GP OC
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4C3200C16
Corsair Professional Gold AX750
Samsung 970 EVO 1TB
Samsung 830 128GB
2x SATA HDD
Ocolus Rift S
Tijdens het gamen (iRacing) heb ik dat mijn pc zich spontaan zonder melding herstart dit lijkt alleen te gebeuren als ik de Rift S gebruik, heb ik deze losgekoppeld en rij ik op het beeldscherm gaat het goed.
Ik heb al eens prime95 laten draaien voor 2 uur en hier krijg ik geen meldingen van ook het draaien van de ingebouwde memtest van Windows geeft ook geen meldingen.
De temperatuur van het systeem blijft ook laag genoeg, ik had de CPU eerst op 4.2Ghz draaien en hoopte dat door dit terug te zetten zonder OC het probleem verholpen zou zijn, maar helaas.
Als ik de voltages bekijk tijdens het draaien van prime95 zie ik het volgende:
Volgens mij is dit allemaal binnen de waardes.
Het lijkt te zijn begonnen toen ik mijn Rift S ben gaan gebruiken en mijn Gainward GeForce GTX 680 heb vervangen voor de MSI GeForce RTX 2060 Super Ventus GP OC.
Iemand een idee?
[Voor 7% gewijzigd door FabiandJ op 22-06-2020 22:41]