Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bug bij meldingen lijkt op een barst

Pagina: 1
Acties:

• fyr0
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09:45
Beste admins,

Ik zit net op de front page en zag een melding voorbij komen, dus ik druk daarop.
Hierna schrok ik een beetje, ik dacht dat ik een barst in mijn scherm had. Maar gelukkig blijkt het iets raars te zijn met de pagina:

Als ik scrol met de meldingen open, lijkt het met name te komen als er een donkere achtergrond is (zoals de preview van Dirt 5). Als er je scrolt over een minder donkere achtergrond zie je het een stuk minder.

Gebruikte software/hardware:
Macbook 13'
macOS Catalina - Versie: 10.15.5 (19F101))
Safari - Versie 13.1.1 (15609.2.9.1.2)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:04

crisp

Devver

Pixelated

Dat lijkt me een renderbug van de browser. Ik zou niet weten hoe we dat moeten oplossen of voorkomen...

Intentionally left blank

• fyr0
Dat zou heel goed kunnen, ik had het bij meerdere vensters op m'n mac (vergelijking, berichten en meldingen). En bij allen als ik een lichte achtergrond had zoals het forum dan een heel klein streepje te zien. Maar met een donkere achtergrond (zoals een afbeelding), een veel duidelijkere streep te zien zoals op de foto.
Maar ik heb het nog niet eerder gehad.

Op mijn Windows machine + Chrome kan ik het niet reproduceren.

Ik heb het in ieder geval gemeld, kan geen kwaad leek mij :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 07:59

DaFeliX

Tnet Devver
fyr0 schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 09:29:
Dat zou heel goed kunnen, ik had het bij meerdere vensters op m'n mac (vergelijking, berichten en meldingen). En bij allen als ik een lichte achtergrond had zoals het forum dan een heel klein streepje te zien. Maar met een donkere achtergrond (zoals een afbeelding), een veel duidelijkere streep te zien zoals op de foto.
Maar ik heb het nog niet eerder gehad.

Op mijn Windows machine + Chrome kan ik het niet reproduceren.

Ik heb het in ieder geval gemeld, kan geen kwaad leek mij :)
Dank je wel voor het melden, het probleem is alleen dat dit soort bugs er lastig te fixen zijn.

Het grootste probleem in dit geval is dat het op 1 browser voorkomt, dus we hebben te maken met een bug van de browser en niet (perse) onze codebase. Dit maakt het zoeken naar het probleem lastig.

Ik heb mij ff kwaad gemaakt, en na een minimal test-case waarin ik het kon reproduceren wat wezen duckduckgoën en kwam er achter dat er een aantal bekende bugs zitten in Safari mbt border-radius. De oplossing was in dit geval simpel omdat de border-radius in dit geval 1px is en feitelijk niet te zien is. Ik heb de border-radius weggehaald, en kan het niet meer reproduceren bij mij. Dus volgens mij is het zo gefixt.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• fyr0
DaFeliX schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 15:12:
[...]

Dank je wel voor het melden, het probleem is alleen dat dit soort bugs er lastig te fixen zijn.

Het grootste probleem in dit geval is dat het op 1 browser voorkomt, dus we hebben te maken met een bug van de browser en niet (perse) onze codebase. Dit maakt het zoeken naar het probleem lastig.

Ik heb mij ff kwaad gemaakt, en na een minimal test-case waarin ik het kon reproduceren wat wezen duckduckgoën en kwam er achter dat er een aantal bekende bugs zitten in Safari mbt border-radius. De oplossing was in dit geval simpel omdat de border-radius in dit geval 1px is en feitelijk niet te zien is. Ik heb de border-radius weggehaald, en kan het niet meer reproduceren bij mij. Dus volgens mij is het zo gefixt.
Ik zie het, ik kan het niet meer reproduceren.
Heb je snel gedaan!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True