Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fennadegraaff
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik zoek een?
Een telefoon met een goede batterij, camera en niet al te groot. Mijn huidige samsung s7 begint het te begeven. Zelf hiervoor HTC gehad. Erg jaloers op de kwaliteit van de camera van de huawei P10 van mijn vriend, maar gezien de status van huawei kies ik daar op dit moment niet voor.

Wat is je budget?
Rond de 300 euro (250-350)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
foto's te maken van huisdieren en natuur. Whatsapp, Facebook, Instagram gebruik ik veel. Af en toe een mailtje opstellen voor school. Qua software het liefst android, gezien ik ook met windows laptop werk, plus geen ervaring met Apple.

Wat heb je zelf al gevonden?
Oppo A91, staat bij mij nu bovenaan. Maar het gebrek aan reviews heeft mij nog niet over de streep getrokken.
Samsung Galaxy A51, lijkt mij een heel fijn toestel. Echter de slechte reviews met betrekking tot bluetooth houden mij een beetje tegen. Gebruik een Mi band dus daar heb ik wel belang bij.
Huawei P30lite New Edition, maar ja, software en zo. Wil mijn toestel wel langer dan 2 jaar gaan gebruiken, dus weet niet of ik de gok durf te nemen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe is de camera van de Oppo A91 in de praktijk?
Klopt het dat de Samsung Galaxy A51 nog steeds slechte bluetooth heeft?
Voor welk toestel zouden jullie kiezen als je camera en batterij belangrijk vind?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:31
Ik heb al meer dan 1 jaar de Pixel 3a. Deze maakt echt geweldige foto's. Het is niet de snelste telefoon maar echt prima om mee te werken en nu ook nog in de aanbieding bij de Franse playstore voor 250 euro, echt een koopje als je het mij vraagt. De Pixel 3a XL is iets groter en kost nu iets van 330 euro. Met de batterij kom ik prima de dag door, daarnaast is stock android ook fijn zodat je snel de laatste updates krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXXiBIT
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2022
Ik vind de Nokia 7.2 snel en maakt prima foto's.
Hij zit nu op Android 10 en krijgt nog een update naar 11 en maandelijks updates.
Android One is helemaal aan te passen met een een andere launcher en icon pack. Kopen dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fennadegraaff
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 28-10-2023
Inmiddels was mijn oude telefoon echt helemaal op, dus kon ik niet langer wachten om een nieuwe te kopen. Ik heb zowel de Oppo als de Samsung gekocht, waarna ik heb vergeleken en de Oppo heb teruggestuurd. De Color OS was in principe wel erg mooi, maar toch niet mijn ding. De camera's waren vergelijkbaar.
Ondertussen heel erg blij met de Samsung, camera is soms wat beweegonscherp.
Maar met name de zekerheid die ik met Samsung heb en het ruime aanbod aan bescherming heb ik daarvoor gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:35

DropjesLover

Dit dus ->

EXXiBIT schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 19:01:
Ik vind de Nokia 7.2 snel en maakt prima foto's.
Hij zit nu op Android 10 en krijgt nog een update naar 11 en maandelijks updates.
Android One is helemaal aan te passen met een een andere launcher en icon pack. Kopen dus!
Ik vind de 7.2 fysiek te groot, en de glazen achterkant te kwetsbaar en onhandig glad.
Ik heb zelf nu een 7.1.

Wel uitermate tevreden over AndroidOne. Tenminste garantie op updates...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyBro
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-06 10:05
Beetje mosterd na de maaltijd aangezien je al een keus hebt gemaakt, maar de Huawei P30 lite NE verbaast me elke dag weer. Echt een prachttoestel voor die prijs, mooi scherm en uitstekende foto's, zelfs bij minder licht.
En zoals je misschien weet (of niet) wordt de P30-serie nog gewoon ondersteund de komende jaren, in tegenstelling tot de P40-serie. Dus met alle telefoons van voor deze serie zit je goed qua software, heb sinds een maandje de Android 10 update binnen :)

Uiteindelijk doen we allemaal maar wat

Pagina: 1