Toon posts:

UT schokt als een gek sinds kort!! Plz help!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen schokt UT als een gek bij mij!!:( Dit gebeurt overigens offline en online!! En dat terwijl ik volgens de timedemo nog altijd tussen de 40-50 fps heb!! Soms nog weleens rond de 70 fps!! :) UT draait op 1024*768*32 met alles high!!
Het is ineens begonnen!! Ik heb niets verandert ofzo en UT heeft het altijd perfect gedaan!! |:(

Mijn specs zijn:
AMD 900
Abit KT7-Raid
Viper 770 TNT2 32MB non-ultra
416 MB SDRAM
Win 98 SE
DirectX 8.0

Ik heb de nieuwste VIA Drivers (4.32) geinstalleerd en heb draaide altijd met Detonator 7.58!! Verder heb ik ook meerdere drivers uit de 6.xx en de 10.xx series gebruikt maar daaronder heb ik hetzelfde probleem!!

Weet iemand een oplossing of iets waaraan het zou kunnen liggen??
Thanx in advance!! :)

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Had je al de nieuwe via driver, voordat je de problemen had, het lijk mij gewoon een driver probleempje

Verwijderd

Topicstarter
Jah!! Dat is juist zo raar!! Heb helemaal niks verandert!!! :(
De problemen kwamen zomaar ineens!! Ik dacht ook aan een driver probleem maar ik heb al meerdere drivers uitgeprobeerd!! Helaas blijft het probleem!! :'(

• Carel
Loopt het gewoon kut, of rateld(leest/schrijft) ie op schijf zeg maar ?

Verwijderd

Ik heb ook zo`n topic geopend, haal alles van Unreal Tournament weg en instaleer het opnieuw, en dat helpt heel erg goed. Suc6! :)

Verwijderd

Topicstarter
Het loopt gewoon zwaar kut!! (sorry voor language :)) :(

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 21:51 schreef Archangel2001 het volgende:
Het loopt gewoon zwaar kut!! (sorry voor language :)) :(
Instaleer het dan overnieuw!!!!!!!

Verwijderd

SOrry hoor.....

Maar wat is hier zo raar aan???

Ik bedoel Windows.... FUcked ook up na een paar maandjes gebruiken... zorgt voor crap mem leaks hoge kernel usage etc...

dus zorg voor een goede ghost image die je altijd kan terugezetten... Klaar doe ik ook altijd om de zoveel tijd ff ghost terugzetten en alles draait weer perfect

Verwijderd

Probeer scandisk en defrag

• Carel
Kijk gewoon ff hoe andere d3d spellen lopen , lopen die goed, of je 3dmark score is ook nog goed, dan zal het wel in UT zitten, loopt het gaar, dan moet je toch evntjes video/via driver instaleren.

Verwijderd

Topicstarter
Uhm.....het is raar omdat het 3 weken lang perfect heeft gedraaid!! Zolang staat Windows er ook pas op!! Draaide eerst ME maar toen was opeens mijn hele pc naar de klote!! Echt overal zat wel een error in!! Dus maar naar 98 gegaan toen, omdat win2k niet wilde installeren bij mij!! :(

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:49 schreef UrgoanElsa het volgende:
Ik heb ook zo`n topic geopend, haal alles van Unreal Tournament weg en instaleer het opnieuw, en dat helpt heel erg goed. Suc6! :)
Heb ik gisteren ook gedaan en het helpt nog ook :? .. ik had ook ineens last van een hoop geschok en gestotter. Wazig.

PC Specs

• Carel
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:52 schreef -KOD- het volgende:
SOrry hoor.....

Maar wat is hier zo raar aan???

Ik bedoel Windows.... FUcked ook up na een paar maandjes gebruiken... zorgt voor crap mem leaks hoge kernel usage etc...

dus zorg voor een goede ghost image die je altijd kan terugezetten... Klaar doe ik ook altijd om de zoveel tijd ff ghost terugzetten en alles draait weer perfect
Als het een simpel drivertje is vind ik het onzin om ghost te gebruiken, sterker nog, ik heb dit OS(W98SE) 1 jaar en 2 maanden, met al 3 verschillende systemen, en ik blijf die hard doorgaan, oke opstarten gaat niet supersnel, maar zekers nog heel goed, ik heb alleen een foutmelding als ik iets met flash krijg op internet, voor de rest is ie nog toppie, en dat foutmeldingkje zal uik zekers wel verhelpen :)
Pagina: 1