180 watt speakers op 70 w versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundengineer
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-05-2024
Hallo,

Ik ben geïnteresseerd in de Canton vento 896 speakers. Nu hebben deze speakers een wattage van 180 watt, ik heb een Marantz ki pearl lite versterker deze heeft een output van 70w. Nu is de vraag kan ik dit op elkaar aansluiten zonder dat ik het spulletje sloop?

Beste antwoord (via FeaR op 28-06-2020 00:47)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Ik zet hier toch een slotje op. Dit onderwerp is al zo vaak voorbij gekomen en besproken. Tevens is het opgenomen in de FAQ. Met een zoekopdracht had je het antwoord zo kunnen vinden. Dat niet zoeken is tegen wat we hier op GoT verwachten, we verwachten hier enige vorm van eigen inzet. Onderstaande uit de template is er niet voor niets:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Laat ik dit eens in het juiste subforum droppen. :)

Schop een Modje => Audio en HiFi

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Ik zet hier toch een slotje op. Dit onderwerp is al zo vaak voorbij gekomen en besproken. Tevens is het opgenomen in de FAQ. Met een zoekopdracht had je het antwoord zo kunnen vinden. Dat niet zoeken is tegen wat we hier op GoT verwachten, we verwachten hier enige vorm van eigen inzet. Onderstaande uit de template is er niet voor niets:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.