Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Soundbar bose vervormd geluid na aansluiten switch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hiddit
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:02
Ik loop tegen het volgende probleem aan.

Bij mijn moeder heb ik een 3 tal Axis M1054 opgehangen en powerd over POE.
Die hangen aan een Netgear GS108PE. En daar hangt ook nog een Pi3 bij.

Nou krijg ik het volgende probleem als de kabel vanaf de switch in de modem word gedaan.
Het geluid van de Bose Soundbar word om +- 10 Sec vervormd, alleen dat gebeurt niet direct hij kan het voor zoon 12 uur gewoon normaal doen en dan opeens doet die dat.

Het is nou niet echt om de hoek dus probeer ik veel over afstand te doen.
Dus daarom aan jullie de vraag of jullie zo even iets weten waardoor het kan komen.

bvd O+

Alle reacties

• ijske
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:45
eerste wat in me opkomt is aardingsfout , net zoals sommige pc luidsrprekers wel is last hadden van een slecht geaard pc chassis

• hiddit
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:02
ijske schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:41:
eerste wat in me opkomt is aardingsfout , net zoals sommige pc luidsrprekers wel is last hadden van een slecht geaard pc chassis
dat klinkt geen eens zo raar ga eens kijken hoe de aarding zit.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True