Is zo'n Trust Wireless Optical iets?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 07:57
Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/300/12328.jpg

Lijkt mij namelijk niets, maar ik sta open voor tevreden gebruikers... Dan zal ik er eventueel eens over gaan denken...

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Trust is meestal niets, ik zou beter eens logitech/microsoft kopen

Verwijderd

Het idee achter de muis is hardstikke goed. Geen gedoe met batterijen verwisselen, maar gewoon als je de muis niet gebruikt in de lader zetten. Draadloos en optisch is ook heel leuk.

Maar ja er staat Trust op. Ik wacht wel op de logitech uitvoering.

Verwijderd

Ik heb dus zo'n logitech geval, bevalt me goed, maar er mocht inderdaad wel zo'n lader bij :D

Alleen die van mij vreet baterijen alsof zun leven ervan afhangt :(

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 22:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 07 augustus 2001 22:26 schreef xmvl33 het volgende:
Ik heb dus zo'n logitech geval, bevalt me goed, maar er mocht inderdaad wel zo'n lader bij :D

Alleen die van mij vreet baterijen alsof zun leven ervan afhangt :(
Jupz, das naadjes.. bij Blokker hebben ze zelfs de hele draadloze desktop voor weinig gehad.. het ziet er iig geiler uit dan alle Trust bende bij elkaar.. ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/Optisch-Draadloos.jpg

Het is dus geen Trust maar ze hebben er gewoon een stickertje opgeplakt :P

Ik hem um ook en hij bevalt mij echt zeer goed, als ie leeg is zet je hem ff in de oplader en dan is die in een uurtje vol.

Ik ben een intensieve gebruiker want ik zit 7 uur per dag achter de computer :)
Het enigste nadeel is dat ie zwaarder is dan een gewone muis maar dat komt door de batterijen...

Alle proemn in n drek

• NightOwlNL
  • Laatst online: 25-05 21:45
ik ben heel erg tevreden met mijn trust wireless tikplank..... had alleen al MS intelli mouse explorer pro

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
ff vraagje, wat kosten die dingen ?...

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Trust: Hardware 1 dag buiten de garantie, helaas pindakaas. Reparatie dan, nee. Onderdelen, nee. Service, nee.

Onthoudt dat wel als je iets van Trust wil kopen. Ze stikkeren partijen hardware met hun eigen logoŽs maar hebben GEEN support of enige vorm van service. (leuk bij drivers en windows XP....)

DonŽt trust Trust.

de betaler vervuilt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

NEVER TRUST TRUST

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Trust???!!??!?
whahahahaaha sorry hoor dat was het eigenlijk wel!

Oh ja joh!!!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je moet gewoon kijken of je op de site van de lui die het product echt maken drivers kan vinden, dan komt het meestal wel goed. En verder, trust doet er niets aan behalve een plaatje erop, de kwaliteit van trust is dus niet echt stabiel, het een doet het prima en het ander is al snel kaduk.(mijn ervaring met muizen van trust zijn het laatste)

I, for one, like Roman numerals

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jongens zo weten we het wel met "Trust is kut" "Trust kan mijn ass suen" enzo, het gaat erom of deze muis iets is, service enzo hoort daar ook bij (werd al gezegt in dit topic) en niet of trust kut is of hoe kut kan Trust zijn ? (reactie: zo kut)

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Op donderdag 09 augustus 2001 01:38 schreef Aikeleer het volgende:
Jongens zo weten we het wel met "Trust is kut" "Trust kan mijn ass suen" enzo, het gaat erom of deze muis iets is, service enzo hoort daar ook bij (werd al gezegt in dit topic) en niet of trust kut is of hoe kut kan Trust zijn ? (reactie: zo kut)
Hoezo is trust is kut niet duidelijk genoeg of zo?!!!!!! :?

Oh ja joh!!!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Neem mij niet te serieus

IS gewoon de NEOLEC maar met een stikkertje van TRUST. Zoals BIERKAMEEL ook al gezien heeft ;) Dit vind ik niet leuk omdat het mijn originele NEOLEC de grond in drukt terwijl dit een Topper van een muis is.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Verwijderd

de neolec is volgens mij zelfs iets goedkoper! ongeveer 125 gulden. maar als je geen oplader nodig hebt kun je volgende week ook voor de optical cordless desktop van logitech gaan! kost 349,- ! kijk maar op www.computer-direct.nl daar zag ik hem vandaag staan.

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb dit ding net gekocht... ga hem dus morgen ruilen, echt een ***ding.

Reageert erg sloom, in spellen hapert ie helemaal.

Damn wat een miskoop, ga hem morgen ruilen voor een Logitech Dual Optical... weet ik tenminste zeker dat ik wat goeds heb.

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Deze muis is K*T ja, maar niet alles van Trust is zo bagger als dit ding. Heb hier een Trust Scanner staan en die heb ik al 2 jaar nooit problemen mee gehad.

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Ik ben van een normale ps/2 overgestapt op deze muis (naja, de Neolec dan met 5 knoppen), hij bevalt echt PRIMA! Ook met spellen kan ik er goed mee werken (ik geef toe dat de resolutie van de muis iets hoger had gekunt, maar 't is zeker niet slecht). De reactie snelheid heb ik ook geen problemen mee.. en nee, ik ben niet zo'n sloom type (naja, met de muis dan :+).

Naja, de die-hard gamers zullen 't idd wel een kl*te muis vinden, maar voor gewoon werken en af en toe UTen/HLen/QKen moet kunnen ;)

edit:

Natuurlijk wel eventjes je PS/2 refresh rate van 50Hz naar 200Hz zetten! Voordat ik dat deed was die idd een tikkie slomer!!!!

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

ik heb dezelfde muis gezien maar dan van een ander merk..precies hetzelfde maar dan zonder trust logo...

Dingen komen vaak terug vanwege de batterijen, daarom liefst bij aankoop direct Li-ion batterijen indoen..
want de originele batterijen gaan snel dood vanwege die kl*te geheugenfunctie :r

(ik loop stage in een computergroothandel)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 09:33

Jumpiefox

Hoi ?

euh ik heb dat ding niks mis mee hoor bereik van dat ding is ook cool en gewoon tijdens het slapen dat ding in de lader zetten. ( speel veel games cs wc3 ut enzo niks mis mee! speelt lekker) :)

The first casualty in war is always the truth...

• AP3X
  • Niet online
ik ben overgestapt van een Microsoft Optical Explorer naar deze muis ( maar dan van het merk Typhoon )
tuurlijk is ie slomen ( vertraging ivm draadloosheid ) maar ik ben er super tevreden mee
vooral die oplader doet het um
's nachts opladen, overdag gebruiken

en voor games werkt ie ook prima als je er eenmaal aan gewend bent

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd, deze muis bestaat onder verschillende merken.
Trust
Typhoon (veel bij Lidl)
Neolec
Naamloos (Bij MediaMarkt)

Ik heb zelf de Trust versie gehad, omdat ik een draadloze muis wilde. (Als vervanging voor de Mouseman optical.) Deze muis werkte goed, maar was VEEL minder precies dan de Logitech. Ik heb hem geruild voor de Cordless Optical Wheelmouse van Logitech. (Net zo precies als de Mouseman.) De muis op zich is goed, maar verwacht er niet tèveel van.

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Had hem zaterdag zelf gekocht!
Wat een kl*te muis zeg!
Reageert superkut!

Geruild tegen een Logitech Wheel Mouse Optical(Dual)!
Ga voor een Logitech of M$! :9~

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou het niet doen :7
Logitech is (imho) veel beter!

Slave of Thieves

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 14:11
Ik weet niet of je dit al gezien hebt:

[topic=170022/1/25]

Daar wordt namelijk precies dezelfde vraag gesteld...

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 21:46 schreef bart_vd het volgende:Reageert erg sloom, in spellen hapert ie helemaal.
Dan zou ik die spellen maar eens ff nakijken, aangezien ik hier toch al een maand of twee met deze muis speel, en totaal geen problemen heb met CS/UT/Q3

Goeie reactietijd, alleen een beetje klein gevormd. En die cradle is super hanig. VOlledig opgeladen haalt ie zo'n 8 uur intensief gebruik.

En trouwens, voor die prijs van €44,50 vind ik dit echt een prima product

Verwijderd

Jep koop gewoon die logitech...

trust moet maar boterhamtrommels ofzo gaan maken :Z

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik vind logitech wel goed voor muizen, microsoft ook.Ik gebruik nu Logitech Internet Navigator en een Microsoft Wheelmouse optical, maar ik had een logitech draadlose en had er niets om te zeuren, ja 1 ding, ding vreet stroom... dat is nadelig... :z

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
ik weet niet waarom altijd al dat gezeik over trust....ik geef toe.........er zitten prutdingen bij maar ik hep hier een scanner die t al ruim 2 jaar naar behoren doet en heb een half jaar geleden ook die muis aangeschaft voor 89 gulden (aldi-model)......prima dingetje hoor, vooral die oplader is superhandig, nooit dat gezeik met lege batterijen........

je moet alleen wel op de ondergrond letten.....niet op elke ondergrond reageert ie goed (gebruik desnoods een mousepad).......... >:)

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:07
Op dinsdag 26 februari 2002 12:32 schreef EmilneM het volgende:
ik weet niet waarom altijd al dat gezeik over trust....ik geef toe.........er zitten prutdingen bij maar ik hep hier een scanner die t al ruim 2 jaar naar behoren doet en heb een half jaar geleden ook die muis aangeschaft voor 89 gulden (aldi-model)......prima dingetje hoor, vooral die oplader is superhandig, nooit dat gezeik met lege batterijen........

je moet alleen wel op de ondergrond letten.....niet op elke ondergrond reageert ie goed (gebruik desnoods een mousepad).......... >:)
Helemaal met EmilneM eens!!! Ik heb zelf alweer een behoorlijk tijdje de Lifetec-uitvoering van deze muis, en bevalt heel erg prima! Er zijn altijd van die lui die direct beginnen vuil te spuien als het woordje "Trust" valt. :r Probeer eens wat objectiever te zijn, Trust is helemaal geen merk maar slechts een plakkertje. Onder die naam zijn en worden hele slechte dingen verkocht, maar ook heel prima dingen met een erg goede prijs/kwaliteits-verhouding. Gewoon goed uitkijken wat je koopt!
Niets ten kwade van Logitech of Microsoft muizen, maar tel bij de aanschafprijs daarvan maar eens bij op een Ni-MH lader + 2 Ni-MH AAA baterijen, en ga dan nog maar eens vergelijken. Voor de prijs van zo'n Trust/Lifetec/Neolec draadloze muis zit je bij die merken nog gewoon gevangen aan een draadje... *D Kortom verder kijken dan je neus lang is...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde muis, maar dan van een ander merk (lifetec). Ziet precies hetzelfde uit als deze muis:

Afbeeldingslocatie: http://www.medionshop.de/vshop/medion_productimages/large/580000000000629.jpg

Bij de Aldi gekocht, werkt prima, helemaal niet traag. (ook niet bij gamen)

Minpuntje is dat de batterijen niet zo heel erg lang meegaan. Daarom is het handig dat je hem na gebruik elke keer in de oplader zet.

Meer informatie:
http://www.medionshop.de/vshopmodule?HTML=medion_showtemplates/show.html&VS_TAB_NAME=MAEUSE&VS_PARENT_ID=96959012775&VS_INDEX=99354184283&VS_PROD_POS=4&ID=scWOtPGTBawdZF4b.0.1014797574&TMPVSSI=
Pagina: 1