Op dinsdag 26 februari 2002 12:32 schreef EmilneM het volgende:
ik weet niet waarom altijd al dat gezeik over trust....ik geef toe.........er zitten prutdingen bij maar ik hep hier een scanner die t al ruim 2 jaar naar behoren doet en heb een half jaar geleden ook die muis aangeschaft voor 89 gulden (aldi-model)......prima dingetje hoor, vooral die oplader is superhandig, nooit dat gezeik met lege batterijen........
je moet alleen wel op de ondergrond letten.....niet op elke ondergrond reageert ie goed (gebruik desnoods een mousepad)..........

Helemaal met EmilneM eens!!! Ik heb zelf alweer een behoorlijk tijdje de Lifetec-uitvoering van deze muis, en bevalt heel erg prima! Er zijn altijd van die lui die direct beginnen vuil te spuien als het woordje "Trust" valt.

Probeer eens wat objectiever te zijn, Trust is helemaal geen merk maar slechts een plakkertje. Onder die naam zijn en worden hele slechte dingen verkocht, maar ook heel prima dingen met een erg goede prijs/kwaliteits-verhouding. Gewoon goed uitkijken wat je koopt!
Niets ten kwade van Logitech of Microsoft muizen, maar tel bij de aanschafprijs daarvan maar eens bij op een Ni-MH lader + 2 Ni-MH AAA baterijen, en ga dan nog maar eens vergelijken. Voor de prijs van zo'n Trust/Lifetec/Neolec draadloze muis zit je bij die merken nog gewoon gevangen aan een draadje...

Kortom verder kijken dan je neus lang is...
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler