Vraag

• bodeuh
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 13-07-2020
Hi allemaal!

Ik heb van mijn werk (IT-Dienstverlener) een oude HP ProDesk 600 G1 (klein model) gekregen, deze draait als een trein (voor muziek productie, niks spannends). Alleen is helaas de videokaart egsneuveld gok ik, strepen in beeld, beeld valt regelmatig weg. Mega irritant, alleen wil de machine wel blijven gebruiken.

Welke opties heb ik? Een nieuwe videokaart/module er in stoppen? If so: dan zo goedkoop mogelijk. Of iets wat in ieder geval een paar jaar mee kan. Dus gewoon een fatsoenlijk iets om die machine te fixen.

Dankjewel allemaal!

Alle reacties

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21-09 07:16
Welke videokaart zit erin op dit moment?
Is het een minitower, een SFF of een USDT?
Wat moet het kaartje aankunnen?
Als er een antwoord is op deze vragen kan ik je helpen.

• bodeuh
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 13-07-2020
Ludwig005 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:22:
Welke videokaart zit erin op dit moment?
Is het een minitower, een SFF of een USDT?
Wat moet het kaartje aankunnen?
Als er een antwoord is op deze vragen kan ik je helpen.
- Wat er nu in zit durf ik niet 100% zeker te zeggen, de standaard.
- SFF
- Puur output van beeld, DP / HDMI / VGA maakt me allemaal niet uit. Ik werk met Ableton, en het gaat er dus om dat ik kan zien wat ik doe, zonder dat het beeld elke 15s weg valt

Alvast bedankt!!

• PD2JK
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Vanuit de HP fabriek hebben 600 G1 serie PC's ook geïntegreerde graphics (Intel HD Graphics) in de processor zitten.

Is het mogelijk voor jou om die te gebruiken? Je hoeft dan geen losse kaart aan te schaffen.

Of is juist die IGP kapot gegaan?

[Voor 7% gewijzigd door PD2JK op 22-06-2020 13:56]

Pentium 60 (DOS/3.11) / Athlon Classic 1 GHz (98SE) / P4 1,4GHz (ME) / AthlonXP 1700+ (XP) / QX6850 (7) / Ryzen 5600X (10)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee