Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn systeem voor werk (middels VDI) en om te gamen. Op dit moment alleen EVE Online, omdat mijn huidige systeem (HP desktop) dat nog net aan kan met low settings. Maar wil ook weer eens FPS gaan spelen. Dat is op mijn huidige systeem niet mogelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis wil ik blijven gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Complete systeem excl. randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat betreft processor AMD, omdat deze het meeste bang-for-buck biedt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet redelijk stil zijn, vandaar mijn keuze voor een aftermarket koeler i.p.v. de standaard bijgeleverde.
Ga je overklokken?
Ik heb daar geen ervaring mee en verwacht dat in de toekomst ook niet te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Afgelopen tijd heb ik al veel topics doorgelezen voor suggesties etc. en op basis daarvan mijn systeem samengesteld. Ben benieuwd of ik op de juiste weg zit of dat er nog suggesties zijn ter verbetering van het systeem.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn systeem voor werk (middels VDI) en om te gamen. Op dit moment alleen EVE Online, omdat mijn huidige systeem (HP desktop) dat nog net aan kan met low settings. Maar wil ook weer eens FPS gaan spelen. Dat is op mijn huidige systeem niet mogelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis wil ik blijven gebruiken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | Asus VG248QG Zwart | € 249,02 | € 249,02 |
| 1 | Toetsenborden | Logitech G15 Gaming Keyboard | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Razer DeathAdder (3500dpi) | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 249,02 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Complete systeem excl. randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat betreft processor AMD, omdat deze het meeste bang-for-buck biedt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet redelijk stil zijn, vandaar mijn keuze voor een aftermarket koeler i.p.v. de standaard bijgeleverde.
Ga je overklokken?
Ik heb daar geen ervaring mee en verwacht dat in de toekomst ook niet te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Afgelopen tijd heb ik al veel topics doorgelezen voor suggesties etc. en op basis daarvan mijn systeem samengesteld. Ben benieuwd of ik op de juiste weg zit of dat er nog suggesties zijn ter verbetering van het systeem.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 117,90 | € 117,90 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 380,80 | € 380,80 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Slim | € 52,20 | € 52,20 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4W | € 87,75 | € 87,75 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 72,09 | € 72,09 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 130,99 | € 130,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.106,63 | ||