Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jelleree
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 07-06 21:58
Ik zoek een?
Ik zoek een draadloze speakerset. Dus zonder losse versterker ofz. Volgens mij dus gewoon een actieve speaker. (heb er zelf vrij weinig verstand van

Wat is je budget?
Maximaal 300. Minder mag. Als het goedkoper is en het is ongeveer vergelijkbaar geluid is het namelijk ook goed.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i]Vooral muziek te luisteren. En dan beetje klasiek./i]

Wat heb je zelf al gevonden?
ALTO 4 ACTIVE van Argon audio. (https://www.hifiklubben.n...et-bluetooth/argaltoa4wh/)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een stereo installatie van onder de 100 euro, die is kapot, maar qua kwaliteit ook wel aan vervanging toe. Ik wil dus wel echt een upgrade ten opzichte van dat. Ik hoop dat dat voor zo'n 300 euro kan, maar weet niet of dat een realistische prijs is

Beste antwoord (via jelleree op 26-05-2021 20:26)

• Hokkie
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19:09

Hokkie

Hello

Tweedehands Sonos One is de ideale kandidaat voor jou, denk ik. Op Marktplaats zijn deze wel als setje te vinden binnen je budget.

[Voor 6% gewijzigd door Hokkie op 22-06-2020 13:54]

 MacBook Pro 2017 15inch TouchBar  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone Xs || Denon X3600h + mono || Dynaudio Evoke || REL T/9i || Omega Seamaster || Philips HUE || Synology DS716+

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19:09

Hokkie

Hello

Tweedehands Sonos One is de ideale kandidaat voor jou, denk ik. Op Marktplaats zijn deze wel als setje te vinden binnen je budget.

[Voor 6% gewijzigd door Hokkie op 22-06-2020 13:54]

 MacBook Pro 2017 15inch TouchBar  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone Xs || Denon X3600h + mono || Dynaudio Evoke || REL T/9i || Omega Seamaster || Philips HUE || Synology DS716+

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True