Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vraag usb-c -> dp

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:29

DirtyBird

Praktiserend denker

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een monitor via DP aangesloten op een laptop via usb-c. Nu wil ik hiervoor een langere kabel en heb het volgende gevonden.
Kabel op amazon

Je kunt 2 kabels of een verloop selecteren.
Bij de eerste staat: "All computer should support DP alternate mode".
Bij de tweede staat: "A separately displayport cable is needed".

Ik ga ervan uit dat die eerste zou voldoen, aangezien het nu ook werkt, al weet ik niet wat voor kabel er nu tussen zit, ja gewoon usb-c naar DP. Maar wat wordt er met die tweede bedoeld?
Ik wil de 3 meter versie hebben.
Wat moet ik kopen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een dell latitude laptop van mijn werk welke een HDMI en een USB-C vrij heeft om twee schermen aan te sluiten.
Ik wil dezelfde twee schermen op mijn prive desktop aansluiten. Hier zit een 1050Ti in.Op dit moment heeft de laptop 2 schermen via usb-c -> DP en hdmi-hdmi.
Op de pc werkt maar 1 scherm via hdmi-hdmi. Het andere scherm werkt niet via DP-hdmi en wil ik nu proberen aan te sluiten via DP-DP. Gaat dit werken?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoals hierboven beschreven wat wel en niet werkt.

Panasonic Lumix G9 ~ Lumix 12-35mm f/2.8 II ~ Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ Lumix 100-300mm f/4-5.6 II

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True