Ik probeer nu al een tijdje mijn profile bij te werken, ik vond het tijd voor een nieuw icoontje. Dus ik proberen, eerst vanaf een vrij lang en ingewikkeld pad, password onderaan ingetikt, maar het lukte niet.
Ik dacht dus dat het aan dat pad kon liggen, dus ik vanaf C:\ proberen te uppen. Lukt dus ook niet.
Ik krijg steeds deze melding :
Code #51
Er is iets foutgegaan, probeer het zo nogmaals of neem contact op met een admin
Als ik 'verwijder plaatje' kies, werkt dat ook niet en als ik een webicon probeer aan te geven krijg ik :
Code #39
Je profiel is weer helemaal bijgewerkt. Binnen een paar tellen word je terug gestuurd. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Maar mooi niet dattie die dan pakt. (is dit omdat ik die uploadicon niet wegkrijg
)
Waarom lukt mij dit allemaal niet ? Doe ik iets fout
Ik dacht dus dat het aan dat pad kon liggen, dus ik vanaf C:\ proberen te uppen. Lukt dus ook niet.
Ik krijg steeds deze melding :
Code #51
Er is iets foutgegaan, probeer het zo nogmaals of neem contact op met een admin
Als ik 'verwijder plaatje' kies, werkt dat ook niet en als ik een webicon probeer aan te geven krijg ik :
Code #39
Je profiel is weer helemaal bijgewerkt. Binnen een paar tellen word je terug gestuurd. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Maar mooi niet dattie die dan pakt. (is dit omdat ik die uploadicon niet wegkrijg
Waarom lukt mij dit allemaal niet ? Doe ik iets fout