Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een upgrade van 16GB naar 32GB ram
Voor mijn Ryzen 2700 icm X470 Aorus mobo.
Wat is je budget?
Tussen de 125 en 200, maar hoeft net gelijk het aller beste te zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Iracing en gaming.
Systeem:
Ryzen 2700 icm X470 Aorus mobo.
Had al een ander topic geopend tijdje terug voor een upgrade van wellicht CPU. ( dat komt er misschien nog wel aan tzt ) nu heb ik afgelopen weekend 24hr LeMans gereden in iracing en kon ik eindelijk goed zien waar de load zat en dat was in de RAM die 16gb die vroeger genoeg was is nu totaal vol gezogen.
Ik heb een Ryzen 2700 met 16GB intern, ik weet dat je sowieso naar 2stripjes moet gaan omdat anders de clocksnelheid naar beneden gaat van de je memory ( en dat is zonde ) Maar ik vind het super lastig om te kiezen er zit nu G skill.
Had deze gevonden:
pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
Is er nog een alternatief dat beter is kwa prijs
Tnx voor de hulp want ik vind het lastig om te vinden wat er nu wel en niet in past.
Ik zoek een?
Een upgrade van 16GB naar 32GB ram
Voor mijn Ryzen 2700 icm X470 Aorus mobo.
Wat is je budget?
Tussen de 125 en 200, maar hoeft net gelijk het aller beste te zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Iracing en gaming.
Systeem:
Ryzen 2700 icm X470 Aorus mobo.
Had al een ander topic geopend tijdje terug voor een upgrade van wellicht CPU. ( dat komt er misschien nog wel aan tzt ) nu heb ik afgelopen weekend 24hr LeMans gereden in iracing en kon ik eindelijk goed zien waar de load zat en dat was in de RAM die 16gb die vroeger genoeg was is nu totaal vol gezogen.
Ik heb een Ryzen 2700 met 16GB intern, ik weet dat je sowieso naar 2stripjes moet gaan omdat anders de clocksnelheid naar beneden gaat van de je memory ( en dat is zonde ) Maar ik vind het super lastig om te kiezen er zit nu G skill.
Had deze gevonden:
pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC
Is er nog een alternatief dat beter is kwa prijs
Tnx voor de hulp want ik vind het lastig om te vinden wat er nu wel en niet in past.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!