Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe sluit ik meerdere ventilatoren aan?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Claptrap
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 18-11-2020
Misschien een domme vraag, maar ik ben nieuw op het gebied van PC building. Ik vraag me af hoe ik meer dan 4 casefans aansluit op mijn moederbord. Ik heb namelijk maar 4 aansluitingen en zou graag 6 ventilatoren gebruiken...

MSI B450 A Pro Max

Beste antwoord (via Claptrap op 22-06-2020 15:50)

• JH34D
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16-06 14:20
Idd, gewoon een splittertje gebruiken. Als je echt zo weinig mogelijk kabels wil kan je zelfs besluiten iets als pricewatch: Thermaltake Commander FP te gebruiken met één kabeltje er naar toe en verder lekker alles achter je panelen.

Ik gebruik m zelf in een Lian Li O11 om meerdere fans aan te sturen en het werkt erg fijn. Via BIOS hoef ik maar één enkel PWM signaal aan te passen en alle curves kloppen, plus alle kabeltjes mogen op het eerste het beste punt uit t zicht gewerkt worden.

Alle reacties

• Knorretje-
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09-06 20:23

Knorretje-

How do you spell love – Piglet

Zelf had ik ook 1 aansluiting tekort, heb de meest simpele oplossing gebruikt: pricewatch: Akasa PWM fan splitter

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• JH34D
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16-06 14:20
Idd, gewoon een splittertje gebruiken. Als je echt zo weinig mogelijk kabels wil kan je zelfs besluiten iets als pricewatch: Thermaltake Commander FP te gebruiken met één kabeltje er naar toe en verder lekker alles achter je panelen.

Ik gebruik m zelf in een Lian Li O11 om meerdere fans aan te sturen en het werkt erg fijn. Via BIOS hoef ik maar één enkel PWM signaal aan te passen en alle curves kloppen, plus alle kabeltjes mogen op het eerste het beste punt uit t zicht gewerkt worden.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True