die buzzman heeft me topic over 2x kabelinternet op 1 pc gesloten omdat HIJ vindt dat dit onzinnig is en onmogelijk... ik denk dat er best mensen zijn die dit weten te realiseren dus als HIJ iets vindt hoeft het topic toch niet dicht?
Verwijderd
is al weer open, dus deze kan dicht of we kunnen even stevig discussiëren 
(het kan niet
)
(het kan niet
Ik zou hem ook dicht gedaan hebben, met search kunt je diverse topics vinden:
Zie bijvoorbeeld ook: [topic=191675]
.
Zie bijvoorbeeld ook: [topic=191675]
hij heeft je topic alweer geopend en gemoved naar Network Troubleshooting.
Nu happy?
Nu happy?
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
np, maar ik had em dus gesloten om de redenen die bulldog ook al aanhaalt, er zijn al meerdere discussies over geweest waaruit is gebleken dat het niet mogelijk was.Op dinsdag 07 augustus 2001 21:42 schreef cybergod245 het volgende:
ok thankx buzzman
Ik had idd wel wat beter uit kunnen leggen waarom hij dicht was. excuses daarvoor.
Wat netjes :D!Op dinsdag 07 augustus 2001 21:44 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Ik had idd wel wat beter uit kunnen leggen waarom hij dicht was. excuses daarvoor.
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:33 schreef MREn het volgende:
is onzinnig --> onwaar. voor die vent heeft ut nut
is al vaker geweest Waar
en is idd onmogelijkOnwaar. Dit komt vaak voor. als iemand van de mods het niet ziet zitten, gaat iets al gauw op slot, terwijl een groepje tweakers bij elkaar zoiets al gauw voor elkaar krijgt ik heb er zelf niet zo'n last van, omdat ik meestal alleen in NT te vinden ben, wat nogal een zelfregulerend forum is...
![]()
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
Euhmmmm, ik wil niet vervelend doen hoor, maar dit is wel mogelijk.
Channel bonding kan ook gewoon met meerdere NIC's, dus waarom zou het niet met de 2 NIC's van je ISP kunnen (aangenomen, dat je 2 kabelmodems hebt)
Met linux kan het iig.
Channel bonding kan ook gewoon met meerdere NIC's, dus waarom zou het niet met de 2 NIC's van je ISP kunnen (aangenomen, dat je 2 kabelmodems hebt)
Met linux kan het iig.
en wat is het nut er dan van??
de snelste uitkiezen van de twee??
neem dan gewoon die ene (de snelste)
en kets die andere weg
en kets die andere weg
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Spuit 11...Op dinsdag 07 augustus 2001 23:38 schreef SWINX het volgende:
en kets die andere weg
Eerste zin van dat topic:
Weet iemand of het mogelijks is (en mag:)) om 2x een chello abbo te bestellen en ze dan aan elkaar aan te sluiten zodat je snellere upload hebt download-snelheid..of kan dit gewoon niet
Beide tegelijk gebruiken...Op dinsdag 07 augustus 2001 23:38 schreef SWINX het volgende:
en kets die andere weg
Maar daar ging dit topic niet over.
Beiden tegelijk?Op dinsdag 07 augustus 2001 23:38 schreef SWINX het volgende:
en kets die andere weg
Die 2 kabelmodems zijn juist het probleem, die zouden elkaar elkaar storen waardoor je helemaal geen verbinding hebt ipv een twee keer zo snelle.Op dinsdag 07 augustus 2001 22:59 schreef nelske het volgende:
Euhmmmm, ik wil niet vervelend doen hoor, maar dit is wel mogelijk.
Met linux kan het iig.
Professioneel Hyves-weigeraar
ohhja..
misschien zal ik de volgende keer eerst ff de topic lezen, ik had alleen deze maar gehad...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Tja die moeten uiteraard niet op dezelfde verbinding zittenOp dinsdag 07 augustus 2001 23:41 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Die 2 kabelmodems zijn juist het probleem, die zouden elkaar elkaar storen waardoor je helemaal geen verbinding hebt ipv een twee keer zo snelle.
Aardige buren hebben ofsow
Pagina: 1