Toon posts:

Game PC +/- 1500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Guido-t
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 12-09 20:47
Hallo Tweakers!

Ik speel nu sinds ongeveer 1,5 jaar met veel plezier op mijn MSI GS75 laptop maar omdat ik het zat ben om continu mijn laptop mee naar huis te sjouwen heb ik besloten om voor thuis weer een PC aan te schaffen en daar zou ik graag jullie hulp bij willen! _/-\o_

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen op een 144Hz, 1440p scherm waarbij ik een zo hoog mogelijke FPS wil behalen. Op dit moment speel ik voornamelijk Rainbow Six Siege maar daar komen binnenkort o.a. Assasins Creed Valhalla en Cyberpunk 2077 bij. Een enkele keer zal de PC gebruikt worden voor wat geklooi met Gopro filmpjes. :9

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil liever niet meer dan 1500 euro uit geven voor de PC. Randapparatuur komt daar dan nog boven op.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee neem naar het nieuwe systeem

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze lijst heb ik samengesteld door wat rond te vragen in mijn vriendenkring en door te spieken bij eerdere posts hier op het forum. Daar komen o.a. de ssd en ram vandaan.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 165,-€ 165,-
1MoederbordenGigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0)€ 110,95€ 110,95
1VideokaartenGigabyte GeForce RTX 2080 Super Windforce OC 8G€ 747,05€ 747,05
1BehuizingenNZXT H510 Zwart/Wit€ 75,95€ 75,95
2Ventilatorenbe quiet! Silent Wings 3 PWM, 140mm€ 20,30€ 40,60
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK€ 86,-€ 86,-
1VoedingenSeasonic Focus GX-650€ 95,95€ 95,95
1Solid state drivesWD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C)€ 130,99€ 130,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.452,49

Ik zit te denken om dit scherm aan te schaffen:
1MonitorenAcer KG271UA Zwart€ 287,98€ 287,98