Hallo,
Ik heb dit weekend mijn eerste pc gebouwd (wou het al lang eens proberen en is er nu eindelijk van gekomen). Ik heb alles gemonteerd en aangesloten maar als ik de pc wil aanzetten brand alleen de rgb van mijn moederbord en 2 lampjes op mijn videokaart. De lcd van de cpu koeler start ong 2 sec. op en dan valt hij ook terug uit en de fans draaien helemaal niet. Ook de RAM sticks werken niet (of ze geven geen licht). Als jullie tips hebben hoor ik het graag als nieuwkomer
De onderdelen die ik gebruikt heb zijn:
Lian Li PC-O11 Dynamic XL
asus ROG strix B550-E gaming moederbord
AMD ryzen 9 3900X processor
G.Skill DDR4 Trident-Z 4x16GB 3600Mhz RGB
Seagate Firecuda 520 1TB M.2 SSD
Seagate Barracuda 8TB
Asus GeForce RTX 2070 super rog-strix2070S-A8G-gaming
NZXT kraken Z73
9 Corsair LL120 rgb dual loop led
corsair commander pro
Corsair HX750i voeding
Ik heb al een andere psu proberen aansluiten maar dit is net hetzelfde probleem. Ik heb ook reeds geprobeerd met 2 en 1 RAM stick maar dit lukt ook niet.
Mvg,
Robin
Ik heb dit weekend mijn eerste pc gebouwd (wou het al lang eens proberen en is er nu eindelijk van gekomen). Ik heb alles gemonteerd en aangesloten maar als ik de pc wil aanzetten brand alleen de rgb van mijn moederbord en 2 lampjes op mijn videokaart. De lcd van de cpu koeler start ong 2 sec. op en dan valt hij ook terug uit en de fans draaien helemaal niet. Ook de RAM sticks werken niet (of ze geven geen licht). Als jullie tips hebben hoor ik het graag als nieuwkomer
De onderdelen die ik gebruikt heb zijn:
Lian Li PC-O11 Dynamic XL
asus ROG strix B550-E gaming moederbord
AMD ryzen 9 3900X processor
G.Skill DDR4 Trident-Z 4x16GB 3600Mhz RGB
Seagate Firecuda 520 1TB M.2 SSD
Seagate Barracuda 8TB
Asus GeForce RTX 2070 super rog-strix2070S-A8G-gaming
NZXT kraken Z73
9 Corsair LL120 rgb dual loop led
corsair commander pro
Corsair HX750i voeding
Ik heb al een andere psu proberen aansluiten maar dit is net hetzelfde probleem. Ik heb ook reeds geprobeerd met 2 en 1 RAM stick maar dit lukt ook niet.
Mvg,
Robin