Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bogatyr
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-11-2024
Dag iters,

Ik heb een klein vraagje over mijn bto toxic 15x982. Dit is een laptop die ik zelf heb samengesteld. De laptop is helemaal gebouwd van aluminium. De laptop staat op een cooling pad. Alleen wordt de bovenkant van de laptop onwijs heet dat je je handen er niet op kan leggen. Kan dit kloppen omdat dit een aluminium laptop is? Of is er echt iets niet goed, ik heb geen performance verlies. En ik game op een externe monitor, met het laptop scherm half open. Fans staan vol uit de blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenLeafBird
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:41
Hoe oud is de laptop? Is het altijd het geval geweest dat de laptop zo warm werd aan de bovenkant of is dit een nieuw probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bogatyr
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-11-2024
@GoldenLeafBird De laptop is nog niet eens een half jaar oud. De laptop wordt met name warm bij het spelen van games. De laptop heeft dit altijd al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenLeafBird
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:41
Mijn oude HP had hier ook last van, eveneens een aluminium behuizing. Ook na het schoonmaken van alle koelingsdelen en het opnieuw aanbrengen van koelpasta had deze daar nog last van. Hoe voelt de lucht die de laptop uitblaast?

Je kan altijd nog contact opnemen met de fabrikant om te vragen of dit gebruikelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat zijn de specificaties van deze laptop?

Een dikke i9 en een 2080 erin o.i.d. is vragen om hitteproblemen natuurlijk ;)

I reject your reality and substitute my own