Mijn render tijden voor mijn video's lopen echt lang op. Bv de lengte van de video Maal 2..
Ik wou hier nu eens vragen, is dit normaal? Of kan dit aan mijn software liggen? Aan de hardware natuurlijk wel maar daar ben ik voorlopig niets van plan om aan te veranderen.
Ik gebruik Sony Vegas Pro 13. Waarom? Deze heb ik gratis. (Wil ik voor een programma betalen? ja Ik heb bv dat abbo van PS enz van Adobe)
Ik heb al dingen opgezocht op YT en dan kom je al snel bij Videos van Alex Harford uit. Maar deze dingen lijken niet veel te helpen voor alvast. Nu render ik wel op 1080p En met de toekomst zal dit 4K worden (met pc upgrades)
Zou een andere programma sneller zijn of maakt dat niet veel uit?
Dit is Trouwens mijn PC
Cpu : Intel Core I7-6700k CPU @ 4.00GHz
Cooling : CORSAIR-HYDRO SERIES H100i
Ram : CORSAIR 16GB (2X8GB) DDR4
Gpu : NVIDIA GTX 1080
Mobo :ASUS-Z170-PRO GAMING
Case :NZXT-H440 RAZER SPECIAL EDITION
HDD1 : SAMSUNG-250GB
HDD2 : WESTERN DIGITAL-1000GB
Ik wou hier nu eens vragen, is dit normaal? Of kan dit aan mijn software liggen? Aan de hardware natuurlijk wel maar daar ben ik voorlopig niets van plan om aan te veranderen.
Ik gebruik Sony Vegas Pro 13. Waarom? Deze heb ik gratis. (Wil ik voor een programma betalen? ja Ik heb bv dat abbo van PS enz van Adobe)
Ik heb al dingen opgezocht op YT en dan kom je al snel bij Videos van Alex Harford uit. Maar deze dingen lijken niet veel te helpen voor alvast. Nu render ik wel op 1080p En met de toekomst zal dit 4K worden (met pc upgrades)
Zou een andere programma sneller zijn of maakt dat niet veel uit?
Dit is Trouwens mijn PC
Cpu : Intel Core I7-6700k CPU @ 4.00GHz
Cooling : CORSAIR-HYDRO SERIES H100i
Ram : CORSAIR 16GB (2X8GB) DDR4
Gpu : NVIDIA GTX 1080
Mobo :ASUS-Z170-PRO GAMING
Case :NZXT-H440 RAZER SPECIAL EDITION
HDD1 : SAMSUNG-250GB
HDD2 : WESTERN DIGITAL-1000GB