Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC gaat gebruikt worden om te gamen bij voorkeur op 1080p en dan Ark en CS:GO en Trove. Begrijpelijk zullen de instellingen niet op ultra gezet kunnen worden. Een goede framterate om te spelen is natuurlijk altijd fijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals omschreven in de titel van dit topic wil ik graag tussen de €500 en €600 uitgeven en bij voorkeur natuurlijk richting de lagere kant. Het gaat voor nu alleen om de kast.
Wat ik erg fijn zo vinden is dat er nog een mogelijkheid om later een upgrade te doen van bijvoorbeeld de processor oid.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Koptelefoon met een 3,5mm jack aansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8-16GB RAM, SSD, RGB verlichting (maar die kan eventueel simpel via de IKEA)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het geen stofzuiger wordt is het prima.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Simpelweg wil ik veel mogelijk bang-for-buck krijgen. Onderstaand een lijstje met wat ik zelf uitgezocht heb. Deze lijst zit boven mijn budget en ik twijfel over de videokaart.. In dit topic (Advies bij budget gaming PC €500-750) komt vaag een GeForce1650 terug.
De PC gaat gebruikt worden om te gamen bij voorkeur op 1080p en dan Ark en CS:GO en Trove. Begrijpelijk zullen de instellingen niet op ultra gezet kunnen worden. Een goede framterate om te spelen is natuurlijk altijd fijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals omschreven in de titel van dit topic wil ik graag tussen de €500 en €600 uitgeven en bij voorkeur natuurlijk richting de lagere kant. Het gaat voor nu alleen om de kast.
Wat ik erg fijn zo vinden is dat er nog een mogelijkheid om later een upgrade te doen van bijvoorbeeld de processor oid.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Koptelefoon met een 3,5mm jack aansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8-16GB RAM, SSD, RGB verlichting (maar die kan eventueel simpel via de IKEA)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang het geen stofzuiger wordt is het prima.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Simpelweg wil ik veel mogelijk bang-for-buck krijgen. Onderstaand een lijstje met wat ik zelf uitgezocht heb. Deze lijst zit boven mijn budget en ik twijfel over de videokaart.. In dit topic (Advies bij budget gaming PC €500-750) komt vaag een GeForce1650 terug.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | MSI A320M-A PRO MAX | € 52,11 | € 52,11 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 154,05 | € 154,05 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 85,44 | € 85,44 |
1 | Voedingen | Corsair CV550 | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 80,- | € 80,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 647,50 |