Pc start niet en ruikt naat aangebrand plastic

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc start niet meer heb ook al de pcu vervangen want ik dat dat dat get probleem was
Maar nu ruikt het naar verbrand plastic iemand en idee wat het kan zijn? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als het verbrand ruikt is er ergens iets verbrand. Dus even alle componenten goed onderzoeken op doorgebrande onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:10
Je levert een beetje weinig informatie om concusies te kunnen trekken.
Heb je de PC zelf gebouwd, is deze nieuw of draait deze al een paar jaar zonder problemen?

uiteraard de stekker er uit laten en met je neus proberen te achterhalen waar de geur het sterkst is.
De voeding of moederbord zijn de meest waarschijnlijke plaatsen.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:03

br00ky

Moderator Harde Waren
@Verwijderd, het lijkt me slim even Het algemeen beleid #quickstart door te lezen, want zo kunnen we er helaas niets mee. Er mist een duidelijke beschrijving van het probleem, een beschrijving waar je systeem uit bestaat en de dingen die je zelf hebt geprobeerd.

Je kunt het opnieuw proberen, maar zorg dan wel dat je topic compleet is voor je op submit drukt. Je kunt me altijd een bericht sturen als je aanwijzingen wilt om je topicstart in orde te maken.

Dit topic gaat in ieder geval dicht door een gebrek aan bruikbare info en eigen inzet.

Dit topic is gesloten.