Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tekenbeet?

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 00:14
Beste Tweakers,

Gisteren ben ik een dagje door het bos wezen wandelen. Vanochtend deed ik mijn haar en in mijn nek zat een beestje vast die ik er toen uit heb getrokken.

Het is klein (plusminus 2mm) en heeft dunne rode pootjes. Ik heb het gegoogled en het lijkt geen teek maar eerder een kleine mier te zijn.

Weet een van jullie misschien wat het is?

[Voor 20% gewijzigd door stutrecht op 21-06-2020 12:27]

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:19

g0tanks

Moderator CSA
Sinds kort is hier een speciaal topic voor: Het grote welk beest is dit topic?! :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:44

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat bovenstaande dus. Je hebt er al een paar tips gehad ;)

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True