Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, maar niet zozeer de nieuwste games. Ik speel vooral Age of Empires II: Definitive Edition. Voor die game heb ik natuurlijk geen goede pc nodig, maar ik wil een pc die future proof is. Vandaar dat ik iets zoek van rond de EUR 1.000.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa EUR 1.000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor (BenQ GW2480)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles mid/high-range. Omdat ik een future proof systeem wil, denk ik dat het verstandig is niet te bezuinigen op een onderdeel maar alles ongeveer in dezelfde prestatieklasse te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een neutrale kast met laag geluidsniveau.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou erg geholpen zijn als jullie kunnen checken of onderstaande build is wat jullie mij zouden aanraden als jullie bovenstaande lezen.
Gamen, maar niet zozeer de nieuwste games. Ik speel vooral Age of Empires II: Definitive Edition. Voor die game heb ik natuurlijk geen goede pc nodig, maar ik wil een pc die future proof is. Vandaar dat ik iets zoek van rond de EUR 1.000.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa EUR 1.000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een monitor (BenQ GW2480)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles mid/high-range. Omdat ik een future proof systeem wil, denk ik dat het verstandig is niet te bezuinigen op een onderdeel maar alles ongeveer in dezelfde prestatieklasse te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een neutrale kast met laag geluidsniveau.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou erg geholpen zijn als jullie kunnen checken of onderstaande build is wat jullie mij zouden aanraden als jullie bovenstaande lezen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 102,- | € 102,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 406,71 | € 406,71 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (with ODD) | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z F4-3200C16D-16GTZB | € 85,23 | € 85,23 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG450M | € 78,42 | € 78,42 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 500GB | € 61,- | € 61,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 957,26 | ||