hosting bij verschillende bedrijven opvragen

Pagina: 1
Acties:
  • 611 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2024
Vroeger, nog niet eens zo gek lang geleden, was er een forum op het grote boze wereldwijde internet waar je je vraag over hosting kon posten, en dan reageerden providers met een aanbod. Consument vriendelijk en werkte altijd vrij netjes. Die site kan ik niet meer vinden, dus misschien dat dit werkt:

ik zoek een hosting provider die mijn 3 bestaande domeinen overneemt, 15Gb traffic p/m en 5Gb opslag voor alle drie domeinen samen. GEEN ingewikkeldheden als SQL, PHP, en whatever. Mijn websites zijn plat(te) html. Zeer belangrijk, wereldwijde bereikbaarheid. Of ik nou vanuit Amsterdam, of vanuit Tokio, of vanuit Los Angeles inlog: het moet bereikbaar zijn.

Wie heeft er ideeën, tips suggesties of de URL van het forum waar ik dat wél op kan vragen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28
sitedeals.nl bedoel je?

En hosting tip met jouw eisen.. Azure, AWS?

[ Voor 50% gewijzigd door Montaner op 21-06-2020 01:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-06 22:13
Wat heb je zelf al gevonden? Hosting is een markt met volop keuze, dus de kans dat je nog helemaal niets hebt kunnen vinden lijkt me niet zo heel groot

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:53
Klinkt alsof je webhostingtalk bedoelt. :)

In jouw geval zou ik kijken naar AWS S3 (of Azure), eventueel in combinatie met Cloudflare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@novw Je zit met je vraag op de juiste plek. Dit forum heeft inmiddels heel veel soort gelijke vragen. Ik zou zeggen, kijk hier even rond en maak een lijstje voor jezelf.

Je openingspost in de huidige vorm voldoet namelijk niet. Het is op Tweakers niet de bedoeling om een 'boodschappenlijstje' neer te zetten in de verwachting dat wij de juiste oplossing aankomen. Ga dus even zelf op onderzoek uit, maak een eigen lijst en mocht je er daarna niet uitkomen of nog vragen hebben, open dan gerust een nieuw topic.

Dit topic is gesloten.