© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Vraag
Beste antwoord (via ocf81 op 20-06-2020 19:13)
Alle reacties
Ik denk dat ze allemaal van buiten de EU komen.ocf81 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:20:
[...] zonder ze te hoeven importeren van buiten de EU. [...]
Maar je kunt eens bij https://www.tinytronics.nl/ kijken, dat vind ik een fijne shop voor m'n hobby. En anders gewoon Conrad? Maar dat ligt misschien teveel voor de hand.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik denk dat je blij mag zijn dat je daar voor ~€30 klaar bent en ze überhaupt kunt vinden bij Sinuss.ocf81 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:20:
Sinuss.nl, helaas kan je hier net als bij moederbedrijf farnell alleen per 100 bestellen maar dan tegen (mijns inziens) torenhoge prijzen. (farnell x~2)
Je noemt Digikey, Mouser en Farnell, maar vergeet dat die sowieso pas vanaf ~€50 rendabel zijn (Digikey, Mouser) of niet aan consumenten leveren (Farnell).
Distrelec heeft ook 'redelijke' verzendkosten (€7,50) overigens en levert aan consumenten, je hebt er alleen niets aan omdat je connectors zo te zien vrij prijzig zijn daar.
Conrad heeft in mijn hoofd niet de beste reputatie. Als je afgezet wil worden ga je naar Conrad, zeg maar. Maar toch even gechecked. €0,17 voor een PHR-6t.o.v. €0,06 bij andere partijen, dus dat bevestigt weer de vermoedens. Helaas wel 5weken levertijd. (zal wel met Corona te maken hebben)
Het weegt wel op tegen de hogere minimale bestelhoeveelheden die sinuss aanhoudt. Een beetje wrang dat je daar zo'n enorme meerprijs per onderdeel voor betaalt. Toch bedankt voor de handreiking
@Thralas die €50 kan ik nog wel vol shoppen met wat andere componenten. Ik ben nog in de markt voor zaken zoals hall sensoren, tactile switches en weerstanden, leds etc. Weet jij nog een shop die geen conrad prijzen of sinuss hoeveelheden hanteert?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
[ Voor 13% gewijzigd door ocf81 op 20-06-2020 19:27 ]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity