Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waar JST PH connectoren en crimps in kleine hoeveelhedekopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ocf81
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Mijn vraag
Waar kan ik JST PH connectoren in kleine hoeveelheden bestellen als consument?

Ik ben op zoek naar 20st. PHR-6 en 20st. PHR-4 en ca. 50st. SPH-002T-P0.5S , maar helaas loop ik tegen het probleem aan dat ik niet weet waar ik die in kleine hoeveelheden kan kopen als consument zonder ze te hoeven importeren van buiten de EU.

Context:
Vroeger had je muxtronics waar je via @mux je bestellingen kon doen. Nu die dienst uit de lucht is en EOO over de kop is, weet ik niet meer waar ik nu terecht moet.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Digikey weigert mijn browser, dus dat gaat hem niet worden. (en een partij die mijn browser weigert skip ik)
RS idem
Farnell levert alleen per 100
Sinuss.nl, helaas kan je hier net als bij moederbedrijf farnell alleen per 100 bestellen maar dan tegen (mijns inziens) torenhoge prijzen. (farnell x~2)
Amazon.de levert alleen kits met zeer lage aantallen 6-pins connectoren of bundels met de draden er al aan (niet nuttig voor mijn toepassing)
Mouser lijkt ze niet te hebben

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Upgrade your life!

Beste antwoord (via ocf81 op 20-06-2020 19:13)

• memphis
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 09:29

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

De Conrad heeft dit ook en ik denk ook Reichelt

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Alle reacties

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
ocf81 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:20:
[...] zonder ze te hoeven importeren van buiten de EU. [...]
Ik denk dat ze allemaal van buiten de EU komen. ;)

Maar je kunt eens bij https://www.tinytronics.nl/ kijken, dat vind ik een fijne shop voor m'n hobby. En anders gewoon Conrad? Maar dat ligt misschien teveel voor de hand.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• Thralas
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 09:14
ocf81 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:20:
Sinuss.nl, helaas kan je hier net als bij moederbedrijf farnell alleen per 100 bestellen maar dan tegen (mijns inziens) torenhoge prijzen. (farnell x~2)
Ik denk dat je blij mag zijn dat je daar voor ~€30 klaar bent en ze überhaupt kunt vinden bij Sinuss.

Je noemt Digikey, Mouser en Farnell, maar vergeet dat die sowieso pas vanaf ~€50 rendabel zijn (Digikey, Mouser) of niet aan consumenten leveren (Farnell).

Distrelec heeft ook 'redelijke' verzendkosten (€7,50) overigens en levert aan consumenten, je hebt er alleen niets aan omdat je connectors zo te zien vrij prijzig zijn daar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
@Evanescent Ik was tinytronics vergeten in het lijstje te zetten. Die hebben ze ook niet. (ik had er al wel gekeken)
Conrad heeft in mijn hoofd niet de beste reputatie. Als je afgezet wil worden ga je naar Conrad, zeg maar. Maar toch even gechecked. €0,17 voor een PHR-6t.o.v. €0,06 bij andere partijen, dus dat bevestigt weer de vermoedens. Helaas wel 5weken levertijd. (zal wel met Corona te maken hebben)
Het weegt wel op tegen de hogere minimale bestelhoeveelheden die sinuss aanhoudt. Een beetje wrang dat je daar zo'n enorme meerprijs per onderdeel voor betaalt. Toch bedankt voor de handreiking (y)

@Thralas die €50 kan ik nog wel vol shoppen met wat andere componenten. Ik ben nog in de markt voor zaken zoals hall sensoren, tactile switches en weerstanden, leds etc. Weet jij nog een shop die geen conrad prijzen of sinuss hoeveelheden hanteert?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Upgrade your life!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!

• memphis

memphis

De Conrad heeft dit ook en ik denk ook Reichelt

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
@memphis Reichelt was tot nu toe niet in beeld, daar daar zijn ze idd zeer schappelijk geprijsd! (ca. 1/3e van wat het bij conrad kost) Dank voor de suggestie.

[Voor 13% gewijzigd door ocf81 op 20-06-2020 19:27]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 08:08
Reichelt heeft wel hoge verzendkosten geloof ik, misschien is dit nog een optie: https://www.vanallesenmeer.nl/JST-PH-2.0-Connectors

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
@Jampot007 Helaas alleen kits. Als je kijkt naar de prijs van wat er in de kits zit zeker niet duur, maar Reichelt is goedkoper voor wat ik nu nodig heb. Gebookmarked voor toekomstige zoektochten!

© ocf81 1981-infinity

• memphis

memphis

Voor een algemeen IC uit de 4000 serie kon ik in Nederland ook geen winkel vinden en kwam bij Reichelt uit Afgelopen week wat besteld in in 5 dagen geleverd. Je krijgt 2 opties als verzendkosten, het goedkoopste was gewoon 6.95 dus valt het wel mee.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True