Ik zoek een vervanger voor de iPhone 7 van mijn vrouw die van haar werk is maar na 2,5 jaar toch wel
achterloopt vooral met de kleine batterij en het idem klein Het ziet er niet naar uit daar haar werkgever het toestel snel gaat vervangen. Ze zoekt iets gelijkaardigs als mijn Redmi Note 5.
Budget is max 3000 euro,
Ze gebruikt vooral veel apps van media (bbc,the guardian, NRC) en social media en online shopping (helaas).
Wat de telefoon moet hebben:
- 3.5 mm koptelefoon aansluiting
- grote batterij minimaal 4000 mAh
Ik heb zelf goede ervaringen met Xiaomi, de note 5 was voor mijn beleving premium voor een budget prijs.
Hier ligt dan ook mijn voorkeur.
Onderstaande wat ik al vond.
Wat al afviel:
Realme 6 >> MediaTek
Pixel 3a > te kleine batterij en te duur
Pocophone f1 > niet meer te krijgen precies, productie stopgezet heb ik begrepen.
Wat me doet twijfelen:
Afgerond scherm van de Note 10 Lite > gaat het tempered glass er niet snel vanaf zoals destijds bij de galaxy edge. Mijn vrouw laat haar telefoon soms vallen, maar de Otterbox cover heeft gelukkig schade voorkomen.
9t > ook al uit productie en de achterkant van glas met cover schijnt fragiel te zijn plus die pop up selfie camera.
Note 9 Pro: weinig reviews van te vinden omdat in India het de max heet en dat is ....verwarrend. Wlan issue schijnt wel opgelost te kunnen worden.
Bedankt!
achterloopt vooral met de kleine batterij en het idem klein Het ziet er niet naar uit daar haar werkgever het toestel snel gaat vervangen. Ze zoekt iets gelijkaardigs als mijn Redmi Note 5.
Budget is max 3000 euro,
Ze gebruikt vooral veel apps van media (bbc,the guardian, NRC) en social media en online shopping (helaas).
Wat de telefoon moet hebben:
- 3.5 mm koptelefoon aansluiting
- grote batterij minimaal 4000 mAh
Ik heb zelf goede ervaringen met Xiaomi, de note 5 was voor mijn beleving premium voor een budget prijs.
Hier ligt dan ook mijn voorkeur.
Onderstaande wat ik al vond.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Smartphones | Xiaomi Mi 9T 64GB Blauw | € 294,- | € 294,- |
1 | Smartphones | Xiaomi Mi Note 10 Lite (6GB ram) 64GB Zwart | € 309,- | € 309,- |
1 | Smartphones | Xiaomi Redmi Note 9 Pro (6GB intern) 64GB Wit | € 268,62 | € 268,62 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 871,62 |
Wat al afviel:
Realme 6 >> MediaTek
Pixel 3a > te kleine batterij en te duur
Pocophone f1 > niet meer te krijgen precies, productie stopgezet heb ik begrepen.
Wat me doet twijfelen:
Afgerond scherm van de Note 10 Lite > gaat het tempered glass er niet snel vanaf zoals destijds bij de galaxy edge. Mijn vrouw laat haar telefoon soms vallen, maar de Otterbox cover heeft gelukkig schade voorkomen.
9t > ook al uit productie en de achterkant van glas met cover schijnt fragiel te zijn plus die pop up selfie camera.
Note 9 Pro: weinig reviews van te vinden omdat in India het de max heet en dat is ....verwarrend. Wlan issue schijnt wel opgelost te kunnen worden.
Bedankt!