Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik vind hem wel leuk, al moet ik zeggen dat de blue orb zelf al een klere herrie maakt.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
zou het ook werken met een Glorb 
vast wel
vast wel
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
mama wat draait daar zo mooi in dat blauwe ding... *chop*chop*chop*chop*... AUWAUWAUW!!!
MAMA IK MIS EEN VINGER!!!
lol
lol
Tja, ik vond het ook wel lollig en wou het niet voor jullie verborgen houden
maar kennelijk was de 500e cooler shootout of nieuws over een windows versie uit 2008 belangrijker
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik dacht dat dat ding juist stil was?Op dinsdag 07 augustus 2001 21:13 schreef marco899 het volgende:
Ik vind hem wel leuk, al moet ik zeggen dat de blue orb zelf al een klere herrie maakt.
Verwijderd
mooie grafiek overigens, lijkt een beetje op het beursnieuws zoals ze dat vroeger bij RTL nieuws presenteerden. De Y-as begint bij 55.5 en eindigt bij 60 met als gevolg dat het net lijkt alsof de niet-gemodde fan extreem veel minder presteert....geinig trucjes maar toch lekker nutteloos volgens mij.
Verwijderd
Lol ja moet je de blades door ijzeren vervangen dan klopt de naam Glorb helemaal Gehaktmolen OrbOp dinsdag 07 augustus 2001 21:30 schreef johnny.xxx het volgende:
mama wat draait daar zo mooi in dat blauwe ding... *chop*chop*chop*chop*... AUWAUWAUW!!!
lol
ik heb het gedaan
[topic=201094]
[topic=201094]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mja, een blue orb op zich zelf is ook niet echt beschermd... kan je nog steeds makkelijk met je vinger in terecht komen...Op donderdag 09 augustus 2001 00:38 schreef HlpDsK het volgende:
3 graden .. wow ..
En daarvoor heb je 2 fan's nodig en is het nog onbeschermd ook.
Maar voor die 3 graden zou ik eigenlijk geen "normale" Orb opofferen.. kan je altijd nog wel verkopen een iemand
offtopic:
site is wel gigantisch traaaaaaaaaag
site is wel gigantisch traaaaaaaaaag
Pagina: 1