Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, met name Elder Scrolls Online, Star Wars The Old Republic. En misschien nog Skyrim met veel mods voor de nostalgie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 1000 euro of minder. Maar als ik er meer uithaal kan het tot max. 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat nodig is om boven genoemde spellen optimaal te kunnen spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar een videokaart van Nvidia. De PC zal gebruikt worden door 2 personen en we zijn allebei altijd erg tevreden geweest met Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een niet al te grote PC. Hoe minder geluid hij maakt hoe beter. RGB niet belangrijk, maar een zijraam in de behuizing heeft wel voorkeur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een zo goed mogelijk presterende game PC binnen het genoemde budget. Ik heb de BBG's gelezen en onderstaande lijst samengesteld (dat is denk ik wel te zien). Graag hoor ik of er misschien betere componenten zijn. Dit zal de 1e keer zijn dat ik een PC bouw dus wil ik er zeker van zijn dat alle componenten compatible zijn.
Gamen, met name Elder Scrolls Online, Star Wars The Old Republic. En misschien nog Skyrim met veel mods voor de nostalgie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 1000 euro of minder. Maar als ik er meer uithaal kan het tot max. 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat nodig is om boven genoemde spellen optimaal te kunnen spelen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar een videokaart van Nvidia. De PC zal gebruikt worden door 2 personen en we zijn allebei altijd erg tevreden geweest met Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een niet al te grote PC. Hoe minder geluid hij maakt hoe beter. RGB niet belangrijk, maar een zijraam in de behuizing heeft wel voorkeur.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een zo goed mogelijk presterende game PC binnen het genoemde budget. Ik heb de BBG's gelezen en onderstaande lijst samengesteld (dat is denk ik wel te zien). Graag hoor ik of er misschien betere componenten zijn. Dit zal de 1e keer zijn dat ik een PC bouw dus wil ik er zeker van zijn dat alle componenten compatible zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M-A PRO MAX | € 68,55 | € 68,55 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 394,05 | € 394,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 73,21 | € 73,21 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 75,05 | € 75,05 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 121,90 | € 121,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 952,66 | ||