Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Gossiepietje
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 04-11-2020
Mijn vraag
Ik heb een Sony Bravia KDL-32WD759. Met een externe HD kan ik prima opnemen. Maar het lukt me niet een uitzending te pauzeren (timeshift lukt niet). Doe ik iets verkeerd of is het inderdaad niet mogelijk?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Voor opnemen en tegelijk een zender bekijken heb je twee tuners nodig, en je tv heeft er maar één.

/edit: Ik bedenk me net dat dit niet logisch klinkt bij timeshift , als je terugkijkt vanaf schijf gebruik je de tuner niet. Op het Sony forum noemen ze als workaround om niet de pauzetoets te gebruiken voor timeshift maar om een opname te starten en deze vervolgens af te spelen.

[Voor 136% gewijzigd door Nielson op 19-06-2020 23:47]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True